Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?
Opprinnelig postet av Welhaven
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nei, det var ikke ment som det. Nå sier ikke det jeg sier er rett, bare spør om det er rett. Trekker bare fra argumenter jeg har lest tidligere her på forumet.Ironi Welhaven?
Mine forslag er definitivt IKKE alvorlig ment.
Opprinnelig postet av hasse33
Mine forslag er definitivt IKKE alvorlig ment.
Da var jeg ikke så dum allikevel! Imponert - har helt ærlig veldig laber "knowledge" om fotball.
---------------------------
2010: The new era begins.
Arnar Førsund (23) er ledig på markedet. Anvendelig på flere plasser. Gi han en jobb og en grei kontrakt så kan vi få en spiller som mange vurderte som en potensiell proffspiller senest i fjor.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Costanza
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 21 feb 10, 13:25
Endret: 21 feb 10, 13:27
Endret av: Costanza
Førsund er riktignok anvendelig og på sitt beste en habil stopper/høyreback. Men vi kommer likevel ikke bort i fra at han nå har rukket å demonstrere sin middelmådighet i flere klubber: Sandefjord, Ham-Kam, Vålerenga og Kongsvinger uten å etablere seg som en god Tippeliga-spiller (ofte henvist til benken). Det er også fristende å si at Førsund har fått mye gratis oppmerksomhet på grunn av faktorer som går utover det rent sportslige.
Opprinnelig postet av Costanza
Det er også fristende å si at Førsund har fått mye gratis oppmerksomhet på grunn av faktorer som går utover det rent sportslige.
Hehe... Ja, det er vel fortjent også!
Opprinnelig postet av Topscorer
Arnar Førsund (23) er ledig på markedet. Anvendelig på flere plasser. Gi han en jobb og en grei kontrakt så kan vi få en spiller som mange vurderte som en potensiell proffspiller senest i fjor.
Vi har nok forsvarsspillere. Uansett skal han spille for Manglerud/Star i 2.divisjon i år såvidt jeg vet.
Han hadde kanskje tatt en plass som høyreback, men jeg er veldig fornøyd med at han ikke skal spille for FFK. Rimelig oppskrytt spiller.
det ordner seg med lala
Løvham skal kansje låne han til 1 august
FFK ville vist låne han ut til Moss, men de takket nei.
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK ville vist låne han ut til Moss, men de takket nei.
hehe, kan liksom ikke hjelpe en nabo nei
også hadde fått lånt en god spiller i halvt år
Er det noe nytt ang everton el er han tapt for FFK?
Samma gjelder dino og islendingen oxo,kommer de til å signere for ffk?Ser at disse to er med til la manga så da er det vell et håp?
Får vi i havn disse spillerne så blir jeg veldig happy
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Er det noe nytt ang everton el er han tapt for FFK?
Samma gjelder dino og islendingen oxo,kommer de til å signere for ffk?Ser at disse to er med til la manga så da er det vell et håp?
Får vi i havn disse spillerne så blir jeg veldig happy
Hadde vært enormt å få tilbake Everton. Vi vil med det ha et ungt lag kombinert med rutinerte spillere. En meget bra Adecco spillerstall vil jeg påstå !!
Vi har et glimrende Adeccolag, med ett stort unntak og det er spisser, der sliter vi desverre. Vi TRENGER Everton.
Hvorfor ikke birda med å støtte FFK økonomisk i pinaksjonen, kanskje det er Everton de prøver å få plass?
Jeg har støttet kronerullingen og håper at den kan bidra til å få Everton tilbake. Kommer til å støtte pinaksjonen også men har ikke kommet så langt ennå
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg har støttet kronerullingen og håper at den kan bidra til å få Everton tilbake. Kommer til å støtte pinaksjonen også men har ikke kommet så langt ennå
Mente ikke bare deg, men alle de som ønsker både den ene og den andre.
Hvis jeg vinner 93 mill i lotto til helgen, da skal dere se Everton tilbake ass.
Det er ikke prisen på Everton som er uoverkommelig for FFK, men den lønnen han (eller hans agent) forlanger. Hjelper ikke å få penger til å kjøpe Everton for - hvis klubben ikke har råd til å betale lønnen hans. Og faste lønnsutbetalinger hver måned kan ikke bero på kronerullinger. I tillegg gir det vel et feil signal til de andre spillerne hvis Everton får igjennom sitt lønnskrav når alle andre har blitt bedt om vise moderat linje. Derfor tror jeg Everton ikke kommer tilbake. Finner de derimot en fornuftig økonomisk løsning og han senker sitt krav - ønsker jeg ham hjertelig velkommen tilbake.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914