Ingen tillit til Tom Nordlie
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Bedreviteren
At Kongsvinger sensasjonelt er klare for Tippeligaen 14 mnd etter at dem lå med brukket rygg skal selvfølgelig ikke Nordlie ha en del av æren av...
Ingen benekter vel at Nordlie skal ha mye av æren for det?
Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...
Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...
Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror nok de fleste FFK spillerne er mette allerede etter noen uker.
De har spillt som om de var stappmette i hele år...
Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!
Ingen tvil om at Nordlie er krevende og sikkert slitsom over tid. Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere. Ihvertfall i den ene viktige sesongen som kommer nå...
Det er vel ikke lenger oppsiktsvekkende at fotballspillere kommer med synsing og meninger om alt og alle i egen klubb? Vi som er FFK-supportere har da ingen grunn til å bli overrasket...
Roger Risholt burde egentlig vise litt ydmykhet, for han hadde ikke vært i nærheten av TL-spill om ikke Nordlie hadde fått sving på Kongsvinger.. Selv om det stemmer at spillere i KIL var lei Nordlie, hvorfor skal Risholt snakke om det? For å gjøre seg mer interessant? Å si noe om Nordlie til ei tabloidavis gir jo garantert spalteplass...
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 13 nov 09, 09:32
Endret: 13 nov 09, 09:33
Endret av: kanogvetalt
Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere.
Tror du ikke dette henger sammen? Tvilsomt om man yter som mest, hvis man hater å gå på jobb.
Tenk på dette: Ville du hatt Nordlie som sjef?
---------------------------
Failure has a name - Tom Nordlie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere.
Tror du ikke dette henger sammen? Tvilsomt om man yter som mest, hvis man hater å gå på jobb.
Tenk på dette: Ville du hatt Nordlie som sjef?
Ikke problemer med tankegangen. Men jeg har også problemer med en spillegruppe som tydeligvis har tatt seg for mye til rette og som helst hadde sett at dem tar ut laget selv og kun meler sin egen kake, det tror jeg ikke skjer nå. Håper ihvertfall...
Ikke problemer med tankegangen. Men jeg har også problemer med en spillegruppe som tydeligvis har tatt seg for mye til rette og som helst hadde sett at dem tar ut laget selv og kun meler sin egen kake, det tror jeg ikke skjer nå. Håper ihvertfall...
Dette har du rett i, og du har et godt poeng her. Men, det er en mellomting mellom diare og forstoppelse. Eller anarki og diktatur for den saks skyld.
Failure has a name - Tom Nordlie
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 13 nov 09, 10:44
Endret: 13 nov 09, 10:59
Endret av: FFK pra sempre
Jeg synes det er verdt å merke seg, at det stort sett alltid er middelmådige spillere som kommer med slike uttalelser.
For meg virker det som at de middelmådige spillerne ofte mangler den nødvendige ydmykhet til å bli de aller beste....
http://twitter.com/FFKprasempre
Her har dere Roger Risholt sin profil.
Der står det bl.a. følgende:
Posisjon: Sentral midtbane
Sivilstand: Hemmelig
Favorittmat: Biff og fløtegratinerte poteter
Personlig målsetting for sesongen: Lukte på opprykk med KIL
Forbilde: Bjørn Eidsvåg og Tom Nordlie
hmmmm
Blir litt usikker når mannen har både Nordli og Eidsvåg som forbilder
Ingen tvil om at Nordlie er krevende og sikkert slitsom over tid. Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere. Ihvertfall i den ene viktige sesongen som kommer nå...
Helt enig, men jeg tror at dette henger nøye sammen. Årets sesong er vel egentlig nesten et bevis på det også. FFK har en stall som er bedre enn f.eks Aalesund, Strømsgodset og Sandefjord sine, men jeg tror murring og dårlig stemning har vært en avgjørende faktor for nedrykket.
Opprinnelig postet av Lemmy
Helt enig, men jeg tror at dette henger nøye sammen. Årets sesong er vel egentlig nesten et bevis på det også. FFK har en stall som er bedre enn f.eks Aalesund, Strømsgodset og Sandefjord sine, men jeg tror murring og dårlig stemning har vært en avgjørende faktor for nedrykket.
Det er garantert en sammenheng, men jeg synes det blir mer og mer tydelig at det finnes (/har funnets) en ukultur i spillergruppa. Man blir ikke kvitt ukulturen med ny trener så lenge det ikke tas skikkelig tak for å gjøre noe med den.
Behold Tom Nordlie, og la han få et herrelag å trene og ikke det kvinnfolklaget han tok over i høst.
You`ll never walk alone...
Dette blir jo litt sånn høna eller egget debatt. Klart det har vært en ukultur blant spillere, men det er nå slik at ledelsen/treneren har ansvaret for hvilken kultur som skal dyrkes.
http://twitter.com/FFKprasempre
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 13 nov 09, 16:44
Endret: 13 nov 09, 16:44
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Dette blir jo litt sånn høna eller egget debatt. Klart det har vært en ukultur blant spillere, men det er nå slik at ledelsen/treneren har ansvaret for hvilken kultur som skal dyrkes.
Og den ukulturen har eksistert leeenge før Nordlie kom til klubben.Men det er klart det er kultur som har fått gro under Grønis og resten av ledelsen. Nordlie er nå ansvarlig for å ta tak i den.
Nå bekrefter i hvertfall Demokraten at Nordlie ikke har tillit i spillergruppen
Opprinnelig postet av Demokraten
Vi kjenner til at spillerne har presentert en innstilling med sitt syn på treneren. Vi vet at av en tropp på 23 spillere er det kun et ytterst lite antall som ønsker ham som trener i 2010. Det må styrene ta alvorlig.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Shadar
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 21 nov 09, 11:07
Endret: 21 nov 09, 11:08
Endret av: Shadar
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Behold Tom Nordlie, og la han få et herrelag å trene og ikke det kvinnfolklaget han tok over i høst.
Asossiasjon til det utsagnet...
Sitat fra Demokraten:
-Dersom Tom Nordlie skal fortsette med all sportslig makt ser vi ikke for oss at ungdomssatsingen overlever målt opp mot å hente en ny spiller for fem millioner, for å si det sånn.
Det er et godt bilde på hvor absurd dette er. 5 mill i ungdomssatsing, og 5 mill for en ny spiller er skrekkelig skeivt i forhold til bærekraftig drift.
Opprinnelig postet av Shadar
Det er et godt bilde på hvor absurd dette er. 5 mill i ungdomssatsing, og 5 mill for en ny spiller er skrekkelig skeivt i forhold til bærekraftig drift.
Bare tenk deg hvor gode treningsfasiliteter, talentspeidere og rene ungdomstrenere du får av høy kvalitet for 5 millioner...
Burde vært nedfelt i vedtektene at 10 % av den årlige omsetningen skal gå til ungdomssatning!
Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914