Hey....!!
http://www.fredrikstadfk.no/index.php?art=420
En 19 åring som debuterte i champions league i en alder av 16. Høres jo lovende ut. Fyren eies vist også av Barcelona....
En 19 åring som debuterte i champions league i en alder av 16. Høres jo lovende ut. Fyren eies vist også av Barcelona....
---------------------------
Trallalla........
- Vi stresser fortsatt ikke med forsterkninger, vi må være trygge på at de spillerne vi henter inn skal forsterke laget. Vi har mange nok spillere, 24 i tallet, men vi trenger noen fra den 3.delen vi har snakket om tidligere. Primært er det en forsvarsspiller og en midtbanespiller vi er på utkikk etter, og vi har flere navn på blokka, foruten de som vil være med oss neste uke, røper Knut Torbjørn Eggen.
Så de har fortsatt ikke gitt opp den 3 delen de lovet :D
Så de har fortsatt ikke gitt opp den 3 delen de lovet :D
Opprinnelig postet av svante
Alle lag med respekt foer seg selv har en kjapp neger paa laget......
...øhhh? "Alle forum med respekt for seg selv har en liten brunskjorte på medlemslista"?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
hva snakker du om a!!
Antyder du noe kanskje?
Synes du skal forklare deg....
:(
Antyder du noe kanskje?
Trallalla........
Opprinnelig postet av svante
hva snakker du om a!!Pffft, det var bare en ytring i samme stil som sig-en din....
Antyder du noe kanskje?
Synes bare det er litt drøyt å antyde at jeg har rasistiske baktanker med signaturen min....
Trallalla........
Det var egentlig ment som en spøk, men hvis du insisterer på å kverulerer, så tyderBritannicas ordbok at du er det :-)
Greit det var ment som en spøk. Mulig det er noe med meg, men jeg kan ikke se noe diskriminerende eller fordomsfullt ved signaturen. Jeg skryter vel egentlig mer av han....ihverftall slik som jeg har forstått det....
:confused::confused:
:confused::confused:
Trallalla........
Jeg bare janglær med deg! I følge ennorsk ordbok , så er det ikke så farlig å si neger allikevel :p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914