Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny rumensk stjerne til FFK eller en gedigen bløff?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 10:04
Endret: 24 jan 04, 10:07
Vil dra ut noe fra artikkelen.

– Hvis denne spilleren skal være vårt lands nye Chivu, så burde jeg i det minste ha hørt om ham, sier Radu Baicu - sportsjournalist med stor innsikt i hva som rører seg i rumensk fotball.
Han skal visstnok ha vært på prøvespill i Guatemala (!!!) uten å få kontrakt, men skal senere ha havnet i Spania, sier han.

Mulig at han har blitt en stor spiller, men da burde vi hørt om han her hjemme. Jeg har vanskelig for å tro at hans oppsving i karrieren er så stor som agenten vil ha det til, mener Baicu.

I Bayer Leverkusen sitter norske Tor-Kristian Karlsen med ansvaret for klubbens talentspeiding. Han er overbevist om at FFK er utsatt for en agent som skryter opp spillerens CV.
Når du har prøvespilt i Guatemala er du langt nede på jobbsøker-skalaen, mener Karlsen.

les mer her

Hehe, må si meg enig i den siste setningen.
Trenger ikke betye noe dette her, kan være spilleren er så god som de sier, men det er noe som skurrer etter min mening...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 jan 04, 10:25
skal si meg enig i at det er noe som skurrer her ja, "prøvespill i Guatemala, uten å ende opp med kontrakt"??? Er det høy kvalitet på fotballen i Guatemala? Håper FFK tar seg god tid til å finne ut mye om denne spilleren før en kontrakt evt. skrives....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 24 jan 04, 13:01
Gjør en sjekk på navnet på Google(prøv litt forskjellige skrivemåter og rekkerfølger). Hvis han har spilt på U-landslag, så bør det vel minst finne en side hvor navnet hans står. Søk på navnet med skrivemåten fra f-b gir 0 treff. Detta høres ut som en bløff...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 24 jan 04, 13:06
fant en side med litt info, men etter hva jeg skjønner tilhører den agenten hans.
uansett;
http://www.monteareo-sports.com/CUREAMihaita.htm

Her står der i hvertfall noe, jug eller ei.
Fant også en gutamalansk(?)side, men der sto det minimalt.

på vinger over europa

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914