Husk meg
Brukernavn
Passord

Gashi, igjen og igjen....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04

Lagt til: 24 jan 04, 13:19
Hei som ny bruker av forumet må jeg skryte av denne siden... Som en støtte til ffk og som ivrige tilhengere har jeg og ca 10 andre kamerater bestem oss for å melde oss inn i plakehaugen, for å gi ffk enda mer støtte under viktige kamper.. dette oppfordrer jeg også andre til ågjøre!

Men når jeg leser i avisen at ardian gashihar signert kontrakt md vålerenga neste sesong, så lurer jeg på hvo stor sjansen kan være for at ffk kan få han denne sesongen!!?? fint om noen kunne svart meg på det, og andre overgangsspekulasjoner!

Vennlig Hilsen Kalle:ffk::ffk::ffk::D

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 24 jan 04, 17:04
hei kalle.. tviler på om gashi har lyst å dra fra enga.. han har sagt at den eneste klubben han har lyst å spille i for tiden er enga...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 jan 04, 18:35
Endret: 24 jan 04, 18:36
men han vil gjerne til RBK også, bare når han blir bedre, så han ikke må slit benken der oppe, det vil han ikke.........
(men man blir vel ikke bedre når man spiller i VIF??):ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 24 jan 04, 20:39
det er riktig det patriot, derfor skrev jeg "lyst å spille i for tiden....". Man skal heller ikke se bort fra at Enga nok engang kan nå opp til gamle høyder, de har jo tross alt mest potensiale sammen med brann når det gjelder å ta over tronen fra rosenborg... det er egentlig bare pengene som hindrer disse to klubbene til å bli blant de beste i skandinavia...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914