Husk meg
Brukernavn
Passord

- Vi trenger mer rutine

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 16:53
Både Tor Trondsen og Roger Risholt sier dette i dagens FB. Jeg kunne ikke vært mer enig. Risholt hevder det samme som mange her inne allerede har påpekt, pr. i dag er vi rett og slett ikke gode nok. Vi har 4-5 spillere med TL-erfaring, og vil møte lag hvor omtrent hele stallen + selve klubben og omgivelsene har det. Det er greit med talent og unge spillere, men på dette nivået er det helt avgjørende med rutine. Det mangler vi.

Får håpe at Risholt får rett når han føler seg trygg på at ledelsen henter inn to erfarne TL-spillere som holder mål før seriestart.

Det er jo ganske alarmerende når to av våre beste spillere sier dette til pressen nå. De bør vite veldig godt hva de snakker om.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 17:03
Det hadde vært alarmerende om ledelsen hadde sagt at troppen var komplett, men det er vel ikke alarmerende så lenge de nevnte spillerne også føler seg trygge på at ledelsen henter inn det vi trenger av erfaring i tide.
Spillerne kommer! Som Harry Hansen sier, det er overflod av ledige meget gode spillere!
Slapp av det ordner seg
:cool:

Macka fra start!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 jan 04, 18:31
Ja la oss håpe Harry har rett, jeg tror ikke FFK blir noen kasteball i nesteårs tippeliga, men ikke så fryktelig langt unna, med litt flaks tar vi kvallik plassen, men derifra kan alt skje!
:cool:Men troa på at noe BRA skjer på overgangsmarkedet for FFK snart er her. Og med (som andre sier) 2-3 spillere til med TL erfaring inn på laget, tror jeg på midt på tabbelen!:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 19:13
Fint å høre roger og tor si det jeg synes sjølv..med en 2-3 spillere med erfaring tror jeg vi kan havne hvorsomhelst..er dog ikke trygg på at stallen vår tåler mye skader eller suspensjoner.
Om ikke rikardur fortsetter hadde jeg gjerne sett en ringrev på spissplass som vet hva tippeligaen står for..

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 19:55
Spissplassen er etter min mening den plassen vi er best besatt, og dermed har minst behov for flere spillere. (L-P og Solvang sliter nok benken, eller spiller i en annen klubb i lavere divisjoner. Kvik??)
Vi har Brenne og Hornseth (begge med TL erfaring) i tillegg til vår alles kjære målkung-> Ringberg.....Marcus Ringberg
På toppen av det har vi altså, etter min spådom, neste års stjerneskudd i tippeligaen "Momo" Gasellen Latyr. Skulle ingen av disse spillerne slå til har vi også muligheter i West som visstnok også kan spille spiss.

Macka fra start!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 jan 04, 21:10
joda ,vi har nok i antallet,men har vi rutinen...vanskelig å si..Håper LPH hever seg og blir...Er enig i at MOMO kan bli stor..Spennende åkke som

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 jan 04, 04:14
hvorfor driver man å prøver ut spillere som tam thien tran og han derre lykkejegeren fra spania da?? de har jo ikke noe TL-erfaring og rutine...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914