Pressekonferanse torsdag klokken 09.00
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 28 jan 10, 08:46
Endret: 28 jan 10, 08:48
Endret av: keiko99
Holder ikke det da kjell-H tipper at tv 2 sender live, men at du må betale og f-b.no sender
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av 1947modell
Totalt 5 mill ???? FY F.........N. Fikk sms fra og han sa at det økonomiske var ordnet og det er jo bra.
Mye penger. Kjekt med gode (rike) venner..
PRESSEMELDING:
Hovedtrener Tom Nordlie og assistenttrener Arne Kristian Hanssen har i dag fratrådt sine stillinger i Fredrikstad Fotballklubb. Dette for å avlaste klubbens økonomi.
FFK presiserer at trenerteamet har gjort et godt og solid arbeid i klubben og at fratredelsen ikke er begrunnet i annet enn klubbens økonomiske forhold. FFK beklager at brevet fra tidligere direktør Runar Henriksen har kommet ut i pressen. FFK stiller seg ikke bak de påstander og beskydlinger mot trenerteamet som femkommer i brevet. Fredrikstad 28.1.2010 Svein Johannessen Tom Nordlie Arne Kristian Hanssen
Styreleder FFK
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Fantastiske svar fra Nordlie :)
Han er en fin figur da, det skal han ha!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av Ymer
Opprinnelig postet av 1947modell
Totalt 5 mill ???? FY F.........N. Fikk sms fra og han sa at det økonomiske var ordnet og det er jo bra.
Mye penger. Kjekt med gode (rike) venner..
Merkelig. Det skulle jo koste 2,4 mill.
Uansett... til tross for at jeg mener pengebruken er helt feil prioritering i disse konkursdager (uavhengig av om det er kommet inn eksterne midler, signalet til bedriftene som går med på akkord er jo helt hinsides), så er det positivt at Nordlie nå endelig er ute av klubben. Jeg stiller meg veldig tvilende til at Aune er rett mann for hovedansvaret, men det går jo rykter om KTE inn i det sportslige apparatet, og da stiller ting seg litt annerledes.
Nordlie: " Med de lekkasjene det er i klubben, skulle vi tro det var styremøter på brygga"!
Jævla syklubbgreier!
Ja, flau på FFKs vegne!
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Svein Johannessen: - Vi har lagt ut falsk åte for å få tak i de som lekker til media.
Var detta jeg fryktet men ikke trodde komme til å skje.Men det positive er at de nevnte ikke noe om aune.Og jeg håper virkelig ffk får kastet ut de jæ** muldvarpene.Føler med Nordlie
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av oasis
Nordlie: " Med de lekkasjene det er i klubben, skulle vi tro det var styremøter på brygga"!
Jævla syklubbgreier!
Ja, flau på FFKs vegne!
Burde vært skuddpremie på disse muldvarpene. Deilig å komme på jobb og vite at folk har snoket rundt på PC'n din for å finne noe dritt. Patetiske kjerringer...
Slår av pc, låser døra, går hjem fra jobb. Neste dag står pc på. Behandlingen av Nordlie har vært stygg. Muldvarpene har vunnet...
Og spar meg for pisset om at han kan takke seg sjøl for han er så slem i kjeften...
Nå håper jeg spillere er så tøffe at dem går ned i lønn som dem har sagt.. nå fikk dem vilja...
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Tragisk, at det går ann! Muldvarpene sørger for at vi har en klubb som blir oppfattet som useriøs. Tror vi skal slite lenge med ryktet i norsk fotball fremover..
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Etter at Svein J. ble styreleder har lekkasjene stoppet. Kan muldvarpen ha sittet i det forrige styret?
Jeg tror kanskje vi snakker flere muldvarper..
Sir Bill Nicholson
Verdt og lese, selv om jeg ikke har for mye til overs for Espen så er det noe i det han sier.
Lykke til videre Tom Nordlie, skal værken takke deg eller slakte deg. Men i FFK var desverre ikke din plass. no hard feelings.
Nedrykket er ikke din skyld allene, kanskje mindre en de flestes. Men sannheten er den att du og FFK rett og slett ikke er lagd for hverandre.
Fornøyd med ryddig pressekonferanse og gode uttalelser og fravær av drittslenging mot klubben (fra begge parter).
Og nå blir det nok sesongkort alikevel tenker jeg.... Nå er det bare en vei - oppover
Opprinnelig postet av Svein
Etter at Svein J. ble styreleder har lekkasjene stoppet. Kan muldvarpen ha sittet i det forrige styret?
Er vel ikke bare styret antageligvis. Nevnte ikke Svein ett eller annet om at kontrakten med en leverandør av blomster var terminert? Mulig jeg bare hørte feil
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
http://fotballbloggen.vgb.no/ var definitivt verdt å lese. Følgende sitat oppsummerer vel ting på en grei måte:
"Det er ofte himmel eller helvete med Tom Nordlie, men akkurat i tilfellet Fredrikstad skal det sies at det var temmelig varmt før han kom."
www.fredrikstadblogg.no
Opprinnelig postet av oasis
Jeg tror kanskje vi snakker flere muldvarper..
Tror det er en ukultur og det er ikke bare i styrene det sitter muldvarper - det handler om personer som tror de vet og som bruker kunskapen i sitt eget spill. Tror nok vi bør lete flere steder - kanskje til og med i supportergruppa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914