Pascal Dias
Jeg sjekket arkivet på denne sida... Da fant jeg ut at han mørkhudede ørn - horten spilleren var Pascal Dias som noen andre nevnte.. Synes KTE bør tenke på han..han hadde et venstrebein vi kunne fått bruk for på kanten. Han hadde vært helt suveren! Eller hva?
Hilsen en overivrig ekte fredrikstad gutt som gleder seg helt vilt til sesongen kommer igang igjen
:ffk:
KaLLe:ffk:
Hilsen en overivrig ekte fredrikstad gutt som gleder seg helt vilt til sesongen kommer igang igjen
:ffk:
KaLLe:ffk:
Pascal Dias var en spiller som så ut til å ha internasjonalt snitt over mye av det han foretok seg. Men han jobbet stort sett for seg selv, hvertfall da han var på Stadion. Det kan derimot ha noe å gjøre med at han nettopp hadde kommet til klubben.
Vet ærlig talt ikke hva som er situasjonen til Pascal Dias nå. Han står fortsatt oppført på orn-horten.no i spillerstallen, men skjønner ikke hva han evt. skal gjøre i norsk 2. divisjon. Tror han har dame i Horten (har alle det?)
Jeg mener for øvrig at vi gjerne burde hatt en ny spiller på venstre midtbane. Hvorfor? Ser ut til at Risholt går ned i forsvaret sammen med Trondsen, og da bør Håkan trekkes inn sentralt hvor han er best. Stian J er skadeutsatt og kommer kanskje til å spille back, da har vi ingen venstrekantspiller igjen.
Pascal Dias er spennende. Men tror neppe at Eggen prioriterer ham.
Vet ærlig talt ikke hva som er situasjonen til Pascal Dias nå. Han står fortsatt oppført på orn-horten.no i spillerstallen, men skjønner ikke hva han evt. skal gjøre i norsk 2. divisjon. Tror han har dame i Horten (har alle det?)
Jeg mener for øvrig at vi gjerne burde hatt en ny spiller på venstre midtbane. Hvorfor? Ser ut til at Risholt går ned i forsvaret sammen med Trondsen, og da bør Håkan trekkes inn sentralt hvor han er best. Stian J er skadeutsatt og kommer kanskje til å spille back, da har vi ingen venstrekantspiller igjen.
Pascal Dias er spennende. Men tror neppe at Eggen prioriterer ham.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914