Husk meg
Brukernavn
Passord

Tam Thien Tran

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 jan 04, 16:42
FFK vil ha Tran, er hen god nok da?? er egentlig litt usikker på det, men han har vel overbevist da??!!:confused:

F-B

Halden Arbeiderblad

Hva synes dere andre?? Vet at diskusjonen har gått tidligere men synes den bør gjenopptas nå...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 31 jan 04, 17:54
Blir mer og mer skuffa når det gjelder spillerne vi får.

Tran er sikkert en ok spiller han, men jeg trodde vi skulle hente inn spillere som gikk rett inn og forsterket laget ?!?!
siste del av den setningen kan jeg snart skrive i blinde, men jeg fatter ikke hvorfor de sier en ting å henter inn spillere fra lavere divisjoner, er snakk om 2 div her altså!!!

Regner med eggen vet hva han driver med, men syntes dette begynner å bli merkelig.
Godt mulig Tran er en bedre spiller enn hva jeg har fått med meg.
Kan ikke si jeg føler meg tryggere på at vi skal gjøre det godt etter denne spilleren er kommet.

Hilsen en alltid positiv gutt ;)

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 jan 04, 18:40
Velkommen til FFK, Tam!

Stadion på FMV!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 31 jan 04, 18:51
Endret: 31 jan 04, 18:51
Eggen siser dessuten at han skal slanke stallen.

"FFK har for tiden 24 spillere i trening, og Eggen mener det er litt for mange"

Jeg lurer på hvem som får fyken?
Og eventuelt hvem FFK tenker å bytte bort til Kvikk?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 31 jan 04, 19:11
Kvikk sikler selvfølgelig etter LPH...Sammen med deres nye svenske spiss vil de prøve lage en kopi av FFKs spisspar fra 2002 sesongen. Jaja...det er vel verdt et forsøk?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 31 jan 04, 19:28
Kan bare dømme utifra det jeg så for 2 år siden..Var imponert da og tror Tran kan klare nivået i tippeligaen..Syns det er positivt

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 31 jan 04, 21:05
er redd vi kommer til å slite litt i år. spillerstallen gjenspeiler seg noe i det eggen uttalte i avisa idag om at tam thien tran vil styrke spillerstallen. men jeg tror ikke vi er så langt ifra en spillergruppe som vil slå godt fra seg i tippeligaen. 2 gode spillere til på plasser som vi trenger, kan være nok til å gjøre en grei sesong i årets tippeliga.vil også ønske tran lykke til i den rød/hvite drakta!:ffk:

Gla`buss gutter våre veier...

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 31 jan 04, 22:12
Lurer på om FFK er blakke, siden de må satse på spillere fra lavere divisjoner. Begynner å lure på om de pengene de skulle bruke på spillerkjøp har gått til flomlys, ny tribune ellers er vel resten brukt til Tor Trondsen, Simen Brenne.

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 01 feb 04, 08:15
Ta det helt med ro angående spillere etc...se bare hva Eggen klarte å få til med Moss i tippeligaen. Det er jo en bragd å holde det laget der oppe i tippeligaen. Tviler på om Moss hadde så mye bedre spillerstall i tippeligaen enn FFK har nå, så dette går helt sikkert mye bedre enn mange frykter. Angående Tran tror jeg han er bedre enn mange tror. Ta Solskjær som eksempel...han er mye bedre på ManU enn på landslaget, dvs. han har bedre medspillere i ManU. Med andre ord tror jeg Tran vil være en mye bedre spiller i FFK enn han er i Kvik. Og i Kvik har han vært en av de beste i mange år. Slik jeg ser det er det litt tynt angående backup på begge backplassene, men ellers er vi godt rustet for tippeligaen.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 01 feb 04, 11:17
det er greit at man sammenlikner med moss, men jeg tror ikke man bare kan tenke: "vi trenger ikke klassespillere for kte kommer til å gjøre om alle unge talentene til stjerner, og siden han holdt moss oppe så kommer vi også til å klare det". et lag trenger faktisk gode spillere og. når sesongen nærmer seg slutten er det ganske klart for meg ihvertfall at det som skiller å beholde plassen fra nedrykk, er at man har erfarne spillere, som har vært ute en vinterdag før og kan heve seg det hakket man trenger. det går ikke ann å tro at kte kan redde ffk alene, det er faktisk spillerne som skal vinne kampen, ikke treneren,noe som jeg tror mange ikke har fått med seg.

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 01 feb 04, 11:37
Opprinnelig postet av super
det er greit at man sammenlikner med moss, men jeg tror ikke man bare kan tenke: "vi trenger ikke klassespillere for kte kommer til å gjøre om alle unge talentene til stjerner, og siden han holdt moss oppe så kommer vi også til å klare det".

Har jeg sagt det? Nei...det eneste jeg pekte på var at når Eggen klarer å holde Moss i tippeligaen med de ressursene som er der, klarer han det helt sikkert med FFK også, som jeg vil tro har både bedre spillere, supportere og ikke minst økonomi. Dessuten har FFK nå flere rutinerte spillere som har spilt på et nivå tilsvarende tippeligaen før. Både Brenne, Hornseth, Trondsen, Helland, West og Søderstjerna holder godt tippeliganivå og har erfaring. Når det er sagt hadde det ikke vært så dumt med en eller to rutinerte spillere til, men jeg tror stallen til FFK idag er bedre enn folk tror.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 feb 04, 15:16
det er greit nok at de spillerne du nevner har spilt på dette nivået før.. men har de vært gode nok?

brenne har aldri slått til i TL, og var jo også en av de dårligste i moss i 1.div i fjor.

hornseeth var for dårlig for rbk, ble sendt til bryne, men ble heller ikke der funnet plass til i startoppstillingen.. og de rykket ned!

trondsen var også for dårlig for rbk, men i moss var han god - det skal han ha.. blir nok den beste og viktigste spilleren i ffk denne sesongen..

west har ikke overbevist på dette nivået tidligere.. han spilt i usa, i en liga som er dårligere enn TL.. der hadde han ikke akkurat flust med mål eller assists.. ubeskrevet blad..

søderstjerna slo ikke til i 1.div i fjor, kan selvsagt gjøre det i TL i år, men vi har ingen garanti for det heller..

VI MÅ HA SOLIDE FORSTERKNINGER SOM VI VET HVA STÅR FOR!!!
Jeg mener klubben har gått på en stor smell når de lovet 3-4 spillere som holder høy skandinavisk klasse.. ingen av de vi har hentet inn gjør det, og jeg tror ffk trodde det var lettere og ikke minst billigere å hente inn gode spillere enn det det faktisk er!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914