Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny FFKSupporter.net før sesongstart?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 01 feb 04, 11:57
Bare lurer på hvordan det går med den nye siden dere har nevnt tidligere. Blir det en ny side eller? Dere har jo en masse besøkende så det hadde vel vært på tide med noe nytt inne på disse sidene vel.. Uansett , dere gjør som nevnt mange ganger tidligere en topp jobb med å holde oss supportere stadig oppdatert med hva som skjer med FFK.. Hilsen en ivrig bruker av ffksupporter.net:ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 feb 04, 15:07
synes det er på tide at den nye siden kommer opp snart.. har vært snakket om veldig lenge, men lite har skjedd..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 feb 04, 15:18
Endret: 01 feb 04, 15:19
Jeg er enig, og den burde ha vært oppe nå, men dessverre har ikke så mye gått etter den opprinnelige planen. For å si det mildt så har det den siste tiden spesielt vært dårlig organisert innad i ffksupporter.net og ting går ikke akkurat på skinner. Vi burde hatt dette klart før de dro, og det var også planen, men av ulike grunner så har ikke det skjedd.

Egentlig burde de nye sidene ha vært klare nå, men etter at Holters dro i militæret i begynnelsen av januar, og mezz (han som har programmert det meste av denne siden) også har dratt i militæret, så har det vært vanskelig å få til ting og kommunisere.

Vi har en som skal programmere sidene, men jeg har null oversikt over hvor langt han er kommet. Ettersom de som jobber med siden ikke får betalt, så kan vi heller ikke "mase" for mye på, og det er selvsagt også slik at folk til tider må prioritere andre ting.

Jeg håper vi skal ha sidene klare innen seriestart, og har fått høre at det skal gå, men jeg kan ikke garantere noe ettersom det ikke er jeg personlig som står bak nettopp dette.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 feb 04, 07:57
...samtidig så lever jo siden sitt eget liv. Og hverdagen ville ikke blitt helt det samme uten! Takk!

Stadion på FMV!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 feb 04, 22:40
Endret: 03 feb 04, 22:41
Hadde vært litt fett om den nye siden hadde vært klar ca likt som fredrikstadfk.no, de skal legge ut link til denne siden.
Nå er det 100% sikkert at de legger ned forumet.
Menmen, funker jo helt flott denne og da og det virka som fredrikstadfk.no også kunne bli litt forsinka :)

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 04, 22:46
Det er en del arbeid som skal gjøres. Vi vil ikke sette noen bestemt dato siden det er en del faktorer som spiller inn, og det er vanskelig å beregne. Tviler sterkt på at vi rekker bli ferdig med nye sidene før fredrikstadfk.no

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 04 feb 04, 15:17
Dere kommer vel iallefall med nye tabelltips før sesongstart iallefall? :ffk:

FFK knuser ALL motstand!! :)

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 feb 04, 15:36
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Dere kommer vel iallefall med nye tabelltips før sesongstart iallefall? :ffk:

Det gjør det nok, og kanskje mer treffsikkert enn i fjor... Men venter med det til nærmere seriestart.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914