Info om den nye tribunen?
Det er vist avklart allerede....
"Vi har fått et felt med cirka 350 plasser i enden av den nye tribunen ned mot Gressviktribunen. Forholdene tror vi kommer til å bli meget bra selvom vi ikke lenger kommer til å stå midt på langsiden. Det som er veldig positivt med den nye tribunen er at den blir trukket så langt inn mot banen som mulig, det vil si fire meter fra sidelinjen. Gressviktribunen prøvde vi oss på ifjor, uten suksess. Den nye tribunen kommer til å begynne på fem-meteren og gå ned langs langsiden. Vi får de første 15 meterene. Tribunen får forøvrig tolv trinn. Forholdene blir derfor mye bedre enn de vi hadde på Gressviktribunen. Uten at vi har fått prøvd den nye tribunen, tror jeg kanskje vi nå kan få de beste forholdene vi noen gang har hatt på Stadion."
jaja, høres jo ikke så ille ut da.. får vel bare gjøre det beste ut av det, men er redd dette fører til at mange velger sitteplass i steden...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
tror klubben er klar over problemene og prøver å få til en best mulig løsning.
tull å true med å ikke bli med plankehaugen.
på vinger over europa
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av ajg
er alle setene ferdig montert på hovedtribunen nå?
Jepp..
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Samme farger på nye tribunen tro?
Blir det skrevet "aristokraten" i setene?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
har de kommet noe vei egentlig, får ta en tur ned å titte litt imorra tenker jeg.
Edit: en kompis har maila med Bjørn Bagstevold, plankehaugen blir plassert på høyde med 5 meteren og 15 meter innover mot midten.
Syntes det høres ganske greit ut jeg, så blir det jo en haug ihuga supportere på setene ved siden av det...
Jaja, dette blir bra!! ;)
Et par spørsmål til dere: Har dere i det hele tatt skjønt at dette blir IKKE gressviktribunen, men en helt annen tribune med helt annet gjenklang!!
Dummaste jeg ser når folk truer med å melde seg ut fordi de ikke får vilja si!
Hvis plassene blir ræva så får vi ta det problëmet når det kommer og ikke drive å syte over den nye tribunen som INGEN i hele verden har sett enda!!!
men for guds skyld, gjør som dere vil!! Vet at du aldri melder deg ut allikavæl rune så slutt opp med deg!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
etter å ha tenkt meg om og lest om plasseringa på plankehaugen.no, så har jeg blitt noe mer positiv.. har skjønt at det blir noe helt annet en gressviktribuna!
med er rett til venstre ved inngangen.
Og det er dårlig spør du meg.
Opprinnelig postet av ajg
.. har nettopp meldt meg inn nå, og skal kjøpe sesongkort på plankehaugen-feltet når de kommer...
Jeg er faktisk i tvil om det blir noen sesongkort på Plankehaugen. Det virker ikke som om FFK har tenkt å få ut fingeren, og uten sesongkort til plankene vil det bli færre planker på kamp. Syns FFK må skjerpe seg her, og snart komme med et tilbud.
Greit med rabaterte billetter, men plankene må også få egen sesongkort!
Hva vil skje om medlemstallet øker betraktelig grunnet det betydelige prisavslaget...
Feltet forbeholdt Plankehaugens medlemer er jo som kjent tildels begrenset...
Svaret på dette blir nok dessverre at deler av Gressvik-tribunen tas i bruk,
...og vi er dermed like langt.
Eller...?
FFK and Wisla Krakow forever...
Hvis signalene er riktige angående plassering av Plankehaugen, er det
absolutt nødvendig med en sammenhengende konstruksjon mellom Gressvik-tribunen og det nye feltet til Plankehaugen.
Alt annet blir for dumt...
FFK and Wisla Krakow forever...
lange stå hadde bare 8 rader, nå får vi en tribune som har 12 rader.
som lars thoresen sier i "anmeldelsen" av den nye tribunen, vi får ikke så mye strekk i troppene lenger.
hadde vært drit bra viss gressvik tribunen hadde vært i helt sidena oss, det hadde vært helt konge å få med seg de såkalte sittegærningene og deler av gressvik tribunen med på å synge.
ps: jeg stiller mer en gjerne opp på en slik dugnad også møklegård.
i hundre mot toppen
Nei,-men seriøst tror jeg vi kan få noen fiffige løsninger på " det glade hjørnet"!
Var tilhenger av "the clock", Men nå aner jeg noe stort på det glade hjørnet.
hakke peiling på åsen den ser ut (eller skal se ut)
i hundre mot toppen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914