Adeccoligaen 2010
Opprinnelig postet av Patrioten
Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham. http://www.oblad.no/ski/follo-fk-begjert-konkurs-1.5525613
Nå gikk Follo til semifinalen i cupen igår, det bør gi de ekstra penger i kassa.
---------------------------
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av bateman
Den utlikningen på overtid mot Særp i kombiansjon med Glimt sitt sjokktap for Mjøndalen kan vise seg å bli helt avgjørende. Trysil og Ranheim ser jeg ikke på som utfordrere.
Trysilknut skjønner jeg at du ikke regner med, men Ranheim? Når de er med nå, med 13 kamper igjen å spille (vi har bare 11) ser jeg ingen grunn til å tro at de ikke skal henge med langt oppe sesongen ut. Jeg er faktisk redd vi drar dit i nest siste bortekamp og er pokka nødt til å vinne for å rykke direkte opp.
Skulle Ranheim vinne bare én av hengekampene sine er de likt med oss. Godt Særp og Glimt virker enda mer ustabile enn oss. Jeg tror faktisk at Sogndal (med mindre de sprekker fullstendig) vinner divisjonen mens vi og Ranheim vil kjempe om den andre direkte opprykksplassen - og det helt til sluttstreken.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Utrolig å ikke se på Ranheim som utfordere. De spiller helt uten press og har 2 kamper mindre spilt enn oss. Se på tabellen hva som skjer hvis de f.eks vinner begge hengekampene. Jeg tror Sogndal vinner, Ranheim kommer på 2. plass, vi på 3. Bodø Glimt på 4 og Særp på 5.
Det som er ekstra skummelt, er at av de siste 11 kampene til FFK er bare fire hjemme. Bortekampene inkluderer turer til Bodø, Ranheim og Sogndal.
Jeg anser sjansen for direkte opprykk nå som ca 50/50.
Bryne ser ut til å svekkes.. Helle er på vei til Stabæk, ifølge TV2 sporten.
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Chelsea-interesse for Sogndal-keeper
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Her er TV-kampene for de neste rundene. Som dere vet er vår bortekamp mot Mjøndalen nå til søndag også TV-kamp.
29. august Sogndal - Moss
5.september Follo - Sogndal
12. september Fredrikstad - Nybergsund Trysil
19.september Nybergsund Trysil - Sogndal
Naturlig nok er det saftkokaradn, som topper tabellen, som får flest kamper i denne vendinga, men jeg stusser litt over at ikke vår bortekamp mot Bodø/Glimt blir TV-kamp den 5. september.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 22 aug 10, 18:21
Endret: 22 aug 10, 18:23
Endret av: Knuty
Nye kamper i gang. Av de kampene som er interessante mtp. opprykk har vi:
Bryne - Ranheim
Åpen kamp, selv om bryne har vært fryktelig dårlige i det siste. Foreløpig 0-0.
Nybergsund Trysil - Bodø/Glimt
Glimt er i ferd med å bli hektet helt av kampen om direkte opprykk. Nybergsund leder 2-0 allerede. Glimt har nå 10 poeng opp til fredrikstad, med like mange kamper spilt.
Nybergsund er bare fem poeng bak oss, og har i tillegg en kamp mindre spilt. Bør uansett ikke være noen trussel for vår del.
Sarpsborg 08 - Løv-Ham
Kanskje en liten mulighet for at smurfene ikke vinner denne. Løvene har vunnet 4 av de 5 siste, og er i god form.
Foreløpig 0-0.
Tromsdalen - Sogndal
Bør være en grei seier for Sognda, noe annet ville overraske meg stort. Tromsdalen sliter fryktelig i år, selv om de tradisjonelt har et rykte på seg for å være et godt hjemmelag. Foreløpig 0-0 også her.
I tillegg leder moss 1-0 over Alta, og er i ferd med å komme seg ut av den umiddelbare nedrykksfaren. Gledelig, syns i alle fall jeg.
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 22 aug 10, 18:29
Endret: 22 aug 10, 18:30
Endret av: Lemmy
Løv-Ham leder 1-0 på bortebane mot Sarpsborg! Nybergsund har 2-0 hjemme mot Glimt, og bodø-væringene er da ute av kampen om opprykk slik jeg ser det.
http://twitter.com/banksy8
Opprinnelig postet av Lemmy
Løv-Ham leder 1-0 på bortebane mot Sarpsborg! Nybergsund har 2-0 hjemme mot Glimt, og bodø-væringene er da ute av kampen om opprykk slik jeg ser det.
Nei, de er ikke ute av kampen. Men de er muligens ute av kampen om direkte opprykk.
Straffe til Sarpsborg, som Giæver setter. 1-1.
Flisespikkeri æ gett. Selvfølgelig har du helt rett, Plankekæll. :-) Direkte opprykk, mente jeg!
http://twitter.com/banksy8
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 22 aug 10, 19:07
Endret: 22 aug 10, 19:08
Endret av: Plankekæll
Sarpsborg 08 - Løv/Ham 1-2.
Jadda! Kom igjen løvene!!
Edit: 2-2 rett etterpå.
Nå er det 2-2 mellom Nybergsund-Trysil og Bodø/Glimt.
Et perfekt resultat for FFK.
Foreløpig fine resultater for vår del..Får håpe det holder seg.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 22 aug 10, 19:38
Endret: 22 aug 10, 19:39
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Knuty
Foreløpig fine resultater for vår del..Får håpe det holder seg.
Det gjør det ikke.. Ranheim opp i ledelsen, 1-0. Brynes kollaps fortsetter.. Tre poeng fra direkte nedrykk nå.
Nå har jo desverre Ranheim scora borta mot Bryne
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914