Adeccoligaen 2010
Siste fem kamper for de fremste fem lagene:
Sogndal: 7 poeng
FFK: 5 poeng
Ranheim: 9 poeng
Særp: 10 poeng
Glimt: 8 poeng
Ingenting av dette tyder vel på at noen av topplagene vil stikke fra resten og herje sesongen ut.
Neste runde, nå på søndag:
Follo-Sogndal. Vel, om Follo er så effektive som i går skal saftkokerne få slite. De slet lenge nok med å trenge gjennom Moss.
Nybergsund - Alta: Bør være hjemmeseier. Blir nok en betent affære med tanke på alt oppstyret rundt den første kampen mellom lagene.
Særp - Bryne: Well, med tanke på at Bryne har tatt kun ett poeng på de siste seks kampene, har jeg ikke særlig tro på at de kan stikke kjepper i hjulene for smurfene.
Strømmen - Ranheim: Blir nok en jevn affære, Strømmen trenger poengene like mye som Ranheim og har tre strake seire.
Moss - Løv-Ham: En åpen affære, løvene framstår som et formlag for tiden, Moss på sin side kom ned på jorda etter noen gode kamper.
TUIL - Ulf: Viktig kamp i nedrykksstriden, jeg holder en knapp på heimelaget.
Glimt - FFK er som alle vet utsatt. Den tar vi vel i kamptråden, men jeg kommer med et tips her. 1-1 og begge lag er misfornøyde med det.
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Tøfflus
Follo-Sogndal. Vel, om Follo er så effektive som i går skal saftkokerne få slite. De slet lenge nok med å trenge gjennom Moss.
Ny dato er foreløpig ikke satt.
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 30 aug 10, 11:42
Endret: 30 aug 10, 11:42
Endret av: Tøfflus
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ny dato er foreløpig ikke satt.
Den også? Ja, da så. Det hadde jeg ikke fått med meg. Ny dato blir vel fort samme dag som vi møter Glimt (15. september er det vel).
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
molde henter: Even Hovland (21) fra Sogndal og Krister Wemberg (18) fra Moss
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Vi får satse på at Hovland hentes med en gang da. At han ikke spiller ut sesongen for Sogndal mener jeg.
Kunne ikke Molde hentet Ødegaard, Breive og Hoås fra Sarpsborg også da?
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 30 aug 10, 22:21
Endret: 31 aug 10, 09:54
Endret av: Holters
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Sarpsborg blir farlige i kampen om opprykk. De har seks hjemmekamper igjen og på pairet et mye lettere program enn FFK.
5. september: Bryne (h) 12. september: Ranheim (b) 19. september: Strømmen (h) 26. september: Tromsdalens (h) 3. oktober: Moss (b) 10. oktober: Mjøndalen (h) 17. september: Follo (b) 24. september: Nybergsund/Trysil (h) 31. oktober: Sandnes Ulf (b) 7. november: Alta (h).
Smurfe-Diouf (mange er det av dem egentlig?) sendt på sykehus etter kollisjon på banen.
Med artikkelen følger også årets sportsbilde. Helt fantastisk fotograf. Mulig at han har fått kink i nakken etter å ha speidet etter FFK på tabellen?
Opprinnelig postet av ffk1903
Smurfe-Diouf (mange er det av dem egentlig?) sendt på sykehus etter kollisjon på banen.
Med artikkelen følger også årets sportsbilde. Helt fantastisk fotograf. Mulig at han har fått kink i nakken etter å ha speidet etter FFK på tabellen?
Hehe. SA må være en verna bedrift.
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 31 aug 10, 20:42
Endret: 31 aug 10, 21:23
Endret av: Plankekæll
Rosenborg begynner å få kalde føtter angående Ranheims mulige opprykk. De henter nå tilbake en av Ranheims beste spillere, nemlig Michael Jamtfall.
Snart følger vel også Jo Sondre Aas etter. Da kan Ranheim vinke goodbye til Tippeligaen.
Stian Birkeland klar for Moss FK
Den tidligere Follo-, Løv-Ham- og Drøbak/Frogn-spilleren Stian Birkeland ble i dag klar for Moss FK.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av ffk1903
Hehe. SA må være en verna bedrift.
Har jeg ment lenge, selv før det ble populært . Smurfe-Diouf er ihverfall sendt/dratt tilbake til der han kom fra (husker ikke lag, men vekk i fra Sarp)
To Telos Arheezee Torah
Har liten tro på hjelp fra Bryne (som spiller mot smurf) og/eller strømmen (som spiller mot ranheim) i dag..
Ranheim mangler begge trenerne, to spillere med karantene, pluss Jamtfall som har returnert til RBK. Strømmen er kanskje pdd Adeccoens formlag, og har hjemmebane.
Jeg mener det lukter hjemmeseier i dag. Strømmen kan helt klart klare en kvalikplass i år.
Sarpingane slår nok Bryne dessverre, men jeg håper Bryne slår godt fra seg.
Moss-LøvHam 0-1.
Løv-Ham også har vist svært god form i sommer/høst.. Der har vi en vanskelig bortekamp i vente..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914