Husk meg
Brukernavn
Passord

rabatt på biletter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 03 feb 04, 14:59
Hei alle sammen

Hører rykter om at hvis man er medlem av plankehaugen får man 50% rabatt på billett?

Stemmer dette?
Hvordan er "reglene" rundt dette?

:cool::ffk::cool:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 03 feb 04, 15:04
Plankehaugen betaler samme pris som barnebilletter er det vel som er regelen. I alle fall på gamle stå gjaldt dette, vet ikke hvordan det var med sittetribunen.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 feb 04, 15:29
Jeg spurte om dette i mail og på "forum" men har aldri fått noe svar.
Greit å vite hvordan man kan benytte seg av rabatten ved å være medlem.
Kanskje noen fra plankehævven kan svare her ?

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 03 feb 04, 16:10
Da er det bare å melde seg inn i plankehaugen da. Er ikke mange kampene man må gå på for å ha tjent penger på det da. Også et par bussturer så er bra lønnsomt :ffk:

Ære være plankebyen!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 03 feb 04, 17:13
I fjor fikk mann kjøpe billet for barnepris på ståtribunen, men ikke på Hovedtribunen. Ettersom jeg har skjønt av den informasjonen som har kommet så langt, vil man i år få billetter for kr 80 på Plankehaugens felt (eller sesongkort). Det har ikke vært nevnt noe om billigere billetter på sittetribunen eller andre ståplasser.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 feb 04, 17:21
Rabattene for medlemmer av Plankehaugen vil nok bare gjelde på Plankehaugens eget felt.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 03 feb 04, 19:26
Hvorfor er det så viktig å få billigst mulig biletter da? Er det ikke greit å støtte klubben med bilett til full pris?
Det att medlemmer i supporterklubber skal få "rabatt" er for meg et stort mysterium siden det tross alt er viktige kroner for klubbene.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 feb 04, 20:33
Det kan være noe med at ikke alle vasser i penger men allikevel ofrer det lille de har til å være med Fredrikstad rundt i Norge.
Det koster endel å være ihuga supporter, på turene går det endel penger selv om plankehaugen er flinke til å fikse ganske rimelige turer...

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 03 feb 04, 20:48
Endret: 03 feb 04, 20:49
Ikke så vanskelig å benytte seg av rabatten i Plankehaugen Knutsen. Det er bare til å vise frem medlemskortet når du skal kjøpe billett, så får du barnebillett ( hvis det var det du spurte etter da ...... )

Alle klubbene har rimligere billetter for de som er med i supporterklubbene sine tror jeg. Selvfølgelig hadde det ikke vært noe problem å betale full pris heller, men det går da nok penger i løpet av et år alikevel.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 03 feb 04, 20:59
Endret: 03 feb 04, 21:05
Det virkelig store mysteriet er vel det at det ikke er noen form for prisavslag ved kjøp av sesongkort til sittetribunen(e).

Et avslag på 10-20 % hadde uten tvil vært på sin plass,
...uansett økonomisk ståsted.

Dette er absolutt en sak av prinsipiell betydning.

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 04, 21:04
Har også undret meg over det, Radoslaw. FFK argumenterer med at man er sikret en plass gjennom hele sesongen, og at det da er noe man ikke kan regne med å få rabatt for. De har råd til å gjøre dette i perioder hvor etterspørsel etter billetter er høy, men tror de ville gjort det annerledes dersom oppslutningen ikke var så god. Prinsippielt er jeg enig med deg, Radoslaw.

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 04, 21:15
Endret: 03 feb 04, 21:18
Selv et symbolsk avslag på ca. 5 % hadde vært tilsynelatende akseptabelt,
...men per i dag er dette direkte irriterende !

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 03 feb 04, 21:29
Njaaaa .... vet ikke om jeg er helt enig i det. Plankehaugen hører hjemme på lange stå, og da får man rabatt på de billettene der man står. Hadde ikke vært meg i mot å fått rabatt på hovedtribunenen heller, men er man medlem i COOP så får man ikke rabatt på MENY. Sånn er det bare.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 04, 21:33
Opprinnelig postet av Anduril
Njaaaa .... vet ikke om jeg er helt enig i det. Plankehaugen hører hjemme på lange stå, og da får man rabatt på de billettene der man står. Hadde ikke vært meg i mot å fått rabatt på hovedtribunenen heller, men er man medlem i COOP så får man ikke rabatt på MENY. Sånn er det bare.

Jeg er enig i at medlemmer av Plankehaugen ikke bør få rabatt andre steder enn på Plankehaugens eget felt. Hvertfall ikke på hovedtribunen. Det jeg og Radoslaw påpeker er at man ikke får noe rabatt pr. kamp dersom man kjøper sesongkort på hovedtribunen. Et prinsippielt spørsmål, men denne politikken er selvsagt forsvarlig i medgangstider.

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 03 feb 04, 21:36
A-HA !

Misforsto litt jeg ... Begynte å skrive noe om billettpriser sesongkort / kjøpe enkelbilletter, men så husket jeg ikke prisene og gadd ikke lete dem opp. Så da strøk jeg hele greia igjen. Da er vi jo helt enige da jo.

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 04, 22:20
Endret: 03 feb 04, 22:23
Selvfølgelig ønsker jeg at FFK får en høyest mulig økonomisk avkastning på sitt bilettsalg,
...men ikke på bekostning av viktige etiske prinsipper som jo også gjelder for den kapitalistiske virkelighet.

På et prinsippielt grunnlag føles denne politikken noe vanskelig å fordøye,
...selv i medgangstider.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 03 feb 04, 23:27
det bekreftes på plankehaugen.no at prisene blir 80 kr for medl. på ståtribuna.. da lønner det seg jo virkelig å melde seg inn i plankehaugen!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914