Dadason til Island
Får håpe han slipper å pendle da :D
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Har en gammel kano jeg er hypp på å kvitte meg med...
-exit body, exit mind-
Skulle gjerne hatt med Dadason en sesong til. Er uenig i behandlingen han har fått.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Skulle gjerne hatt med Dadason en sesong til. Er uenig i behandlingen han har fått.
Enig med deg Costanza.
Skulle selv hatt med Dadason i den første, viktige sesongen.
Men dette er vel en del av gamet for eldre "fotballproffer".
Dadason hadde jo selv sikret seg reforhandling av kontrakten hvis opprykket glapp. Kynismen går som oftest begge veier.
Dadason bør vel strengt tatt være fornøyd med det sportslige oppholdet i FFK, tatt i betraktning en "evig" benketilværelse i Lillestrøm,
...av særdeles ymse grunner.
Egentlig var vel dette en vinn-vinn situasjon for begge parter.
Se heller på den behandlingen Van Ankeren fikk i Odd,
...ganske absurd synes nå jeg.
FFK and Wisla Krakow forever...
Og når vi først snakker om islendinger. Trygvi Gudmundsson som har scoret drøssevis av mål for Stabæk og Tromsø i Tippeligaen, er nå uten kontrakt. Han ønsket seg til utlandet, men fristen for det gikk ut 31. januar, og nå står han uten klubb. Viking skal visstnok være interesserte, og han vil vurdere det. Det skal sies at han trolig vil ha et høyt lønnskrav, og noen vil vel påstå at vi ikke bør hente inn noen ny spiss, men dette er en spiller som skadefri scorer 10-15 mål i Tippeligaen... Men det er kanskje tvilsomt om han vil til FFK, og enda mer tvilsomt om FFK er interessert?
Er ikke han venstrebeint også da? Ikke noe minus det isåfall!
Macka fra start!
Jeg tror han er det, men ikke helt sikker.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg skulle gjerne også sett at Dadason ble med en sesong til. En skulle tro at hans erfaring fra dette nivået ville vært gull verdt for en nyopprykka klubb...
Menmen. Vi får nok en gang stole på at Eggen og Hansen vet hva de gjør.
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914