Nybergsund - FFK Onsdag 5. Mai 19:00
Seriøst åssen skal denne sesongen ende til slutt?Nå må ting forandres her!De spiller jo ikke fotball lenger
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Hvorfor er Mathias Andersson fortsatt på banen, en lat jævel...
FFK er ikke bedre enn det vi ser nå. Et lag som kan kjempe om en kvallikkplass. FFK har problemer med å avgjøre kamper, og score mål, det er det ingen tvil om. Ser ut som det går mot hele 4 uavgjort kamper hittil, og det burde fortelle det meste...
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av JonFT
FFK er ikke bedre enn det vi ser nå. Et lag som kan kjempe om en kvallikkplass. FFK har problemer med å avgjøre kamper, og score mål, det er det ingen tvil om. Ser ut som det går mot hele 4 uavgjort kamper hittil, og det burde fortelle det meste...
Hvor mange poeng er det ned til direkte nedrykksplass egentlig?
Det er vel det vi må fokusere på når vi ser disse lat-tampene.
Dessverre, dårlige er de også, det kan jo gå hur jævligt som helst.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Aune til Thomassen etter langinnlegg til Borges: "Han ekke rask han!!!"
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Er det noen som har sett noe positivt av Mulac noen gang eller har han klart å "lure" seg inn i FFK?
Greit nok, han har ikke spilt veldig mye, men jeg har enda ikke sett NOE som tilsier at han hører hjemme på et nivå høyere enn 3 div...
0-0 ferdig blåst.... :-(
2010 er året vårt!
Tja, to ord: Fytte helvete....
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
"Herlig" å se alle de flotte innlegga som lander rett i klypene til keeper.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Opprinnelig postet av Gardarson
Er det noen som har sett noe positivt av Mulac noen gang eller har han klart å "lure" seg inn i FFK?
Greit nok, han har ikke spilt veldig mye, men jeg har enda ikke sett NOE som tilsier at han hører hjemme på et nivå høyere enn 3 div...
Akkurat som stort sett resten av laget...
Opprinnelig postet av JonFT
Jo er nemlig det som er problemet.Fredrikstad er egentlig mye bedre en dette!
Nå må Aune se og spille 4-3-3 før det blir dårligere!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Er det fremdeles noen her inne som tror på oppryll i år, ihvertfall hvis Aune får fortsette ?
To Telos Arheezee Torah
Fy faan...
Håper ikke et menneske fra pressen gidder å intervjue noen av de døgenikkene der nå. De bør ties til taushet.
Unnskyldningene til Aune nå ville uansett fått meg til å sprekke.
Stort sett hele laget virker helt lamme, men Ophaug, Ramberg og Andersson er vel noe av det mest bedritne jeg har sett.
cupmester 06, uten tromme
FFK
-norgesmester 2006!!
SKANDALE!
Heia FFK
Opprinnelig postet av kratos
Er det fremdeles noen her inne som tror på oppryll i år, ihvertfall hvis Aune får fortsette ?
Jeg :-)
Skrekk og gru... Begynner snart å grine... Det er ganske mange av våre spillere som må se seg selv i speilet å spørre seg selv om de bør begynne med noe annet enn fotball
We'll be back!!
Det sier vel mer om TFA. Har sagt det lenge. Han er ikke dyktig nok!!!!! Forresten nok en dårlig kamp. Nummer 6 og 10 gjennomfører nok en tragisk kamp. Når skal TFA se det!!! Fy F... så J..... dårlig dem er!!!
Jeg vet faen ikke hva man skal trekke ut av dette her jeg.. Er spillerne våre rett og slett oppskrytte - eller er det Aune som gjør noe med dem på trening?
Han mannen får jeg til å lure. Han skriker jo under HELE kampen, men kan ikke se at det har noen effekt. Jeg er rådvill her ass.. Skjønner absolutt ingenting av den fotballen der.
2010 er året vårt!
Kjære Eggen kan ikke du komme og hjelpe laget litt?Pleas
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914