Kjernen tar kun 150 kr for turen til Fredrikstad!
Når vi skal til Bartebyen bør vi satse stort. Klarer vi å dra med flere enn de drar med seg til oss?
Dette er konkurranse på høyt nivå, og en stor posjon ære og stolthet, kryddret med patriotisme og bartevoks.
OPP MED SKJERFA!
kjører de busser? overnatter de her?
tror nok vi kan matche døm når det gjelder tilreisende supportere.. tipper vi blir 2000 på lerkendal!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Men jeg skal iallefall oppover sammen med 2 brødre og far min....:ffk:
Gleder meg allerede...
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Røvern
2000 var vel kanskje NOE optimistisk:D
Hvorfor var det optimistisk?? minner om turen til ørn horten, minst 3000 fra Fredrikstad der, på lamberseter var vi vel ca 12-1300 folk fra Fredrikstad, det var 1.div. Kommer vel litt ann på åssen FFK har gjort det i løpet av sesongen men tror ikke 2000 fredrikstad folk på lerkendal er urealistisk!:cool:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tyholt i Hvit og rød!
Dessuten er det ikke langt til Trondhjem, og FFK har fans over hele landet.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Det hele blir selvsagt et spørsmål om pris. Fly er dyrt, og buss tar 8 timer.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
..-ja, da er det vel 8 timer tilbake å da vel..
Fredrikstad er verdt turen! Trondhjem er verdt turen!!
Pris? Har hørt at de fleste nå har egen FFK reisekonto..-forsake andre ting konton!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Costanza
Dere vet hvor langt det er fra Fredrikstad til Horten, håper jeg? Dessuten er vel kampen midt i fellesferien. Tipper i underkant av 500 FFK-patrioter tar den lange turen til Trondheim. Kanskje litt avhengige av resultatene frem til da.
Tror ikke det ville vært rart i det hele tatt hvis det hadde kommet over 2000 til lerkendal med røde og hvite farger.. som sagt er det mitt i fellesferien, tror mange legger ferien om trondheim denne sommeren ja, ihvertfall skal jeg prøve å gjøre det.. 500 synes jeg er å undervurdere FFK publikummet! Gled dere til kjempe fest i trondheim....... det gjør jeg............:D
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Etter det jeg har hørt, regner kjernen med 4-6 busser til Fredrikstad, men nå er vel ikke Kjernen blant de beste i klassen når det gjelder antall og lydnivå!
Macka fra start!
Er vi oppe og kniver er 2000-3000 mulig, er vi i sumpa blir det ikke 500 engang...
Oppe i hjørnet for alltid
Jeg mener selvfølgeli plankehaugen medlemmer+ privat turer o.l.. ingen umulighet med et par tusen der oppe da... hør mine ord.... det innebærer selvfølgeli at FFK ligger litt bedre ann enn nedrykksplassene, men ikke under 800 fredrikstad folk uansett hvordan vi har gjort det... :ffk:
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914