A-stallen + statistikk
Jeg liker utseendet til A-stallen, juniorstallen osv slik det har blitt nå.
Jeg må bare påpeke en feil, og det er at Mattias Andersson har scoret 3 mål, og ikke 2. Ellers ser det helt knæsjt ut!
Jaggu. Det siste målet fra Mjøndalenkampen var ikke registrert med målscorer. Manglet også en assist på Wallace. Fikset nå
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Kunne det vært en idé å hatt en grafisk fremvisning ("forumkurve") av terningkast som spillerne har fått av ffksupporter/ffksupporter's brukere?
Dette under spillernes profiler på A-stallen (rett under "sist oppdatert").... ?
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Opprinnelig postet av madcow
Kunne det vært en idé å hatt en grafisk fremvisning ("forumkurve") av terningkast som spillerne har fått av ffksupporter/ffksupporter's brukere?
Dette under spillernes profiler på A-stallen (rett under "sist oppdatert").... ?
Hørtes veldig riktig ut... Bare det er folk som har tid til å lage de da ;-)
To Telos Arheezee Torah
Dette finnes jo allerede under Statistikk-fanen på profilsidene, eller misforstår jeg deg totalt?
Driver å pusler med en ny og litt bedre en, hvor brukernes score også er med, se om jeg legger den ut i løpet av uka... Den er egentlig klar, og moderatorene har hatt den i noen mnd allerede, men vet ikke om den virker med eldre browsere (om jeg skal bry meg om det er en helt annen sak).
"When in doubt, choke'em out!"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!
We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further.
Opprinnelig postet av madcow
Mener du per spiller eller hele laget som helhet?
Per spiller har vi allerde (+ straks et forbedret versjon, slik Morten er innpå), men for hele laget er sikkert også mulig dersom det var det du mente.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914