Husk meg
Brukernavn
Passord

Uansett hva Eggen sier.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 07 feb 04, 12:40
så har ikke laget blitt styrket så mye på spillersiden som jeg håpet på. Tror nok de fleste eksperter vil tippe oss ned igjen, selvom vi kanskje har ligaens beste trener........ og et entusiatisk hjemmepublikum.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 feb 04, 13:04
Må bare si meg enig i dette...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 07 feb 04, 13:45
Endret: 07 feb 04, 14:20
Helt enig, lurer på grunnen til det. Har pengene til spilleforsterkningene blitt brukt til noe annet.
Mener vi var bedre forsterket fjor med profiler som Håkan Søderstjerna, Roger Helland, Welton Melo.
Synes det er helt høll i hue å la spillere fra 2. div, 3. div og tysk 3. div prøvespille, hvorfor ikke prøve spillere fra Allsvenskan i Sverige.
Tror grunnen til at FFK ikke har profilerte spillere er at de ikke ønsker å betale lønnen spillerne krever

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 07 feb 04, 16:03
Endret: 07 feb 04, 23:15
når man har et budsjett på 30 mill så bør man ha råd til et par spillere med litt større lønnskostnader. nå vet ikke jeg hva resten av spillerne har da.. men med et så stort budsjett så kan man begynne å lure da man burde ha en del å gå på slik det ser ut idag

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 07 feb 04, 17:49
ganske enig her ja, men vil bare minne om at tysk 3.div på ingen måte kan samenlignes med norsk 3.div! Mere som toppen av Norsk 1.div vil jeg tippe... så det er vel ikke så alt for dårlig.

Men hva med han finnen? landskamper og greier for finland, spiller i finsk eliteserie... tror nok han kan bli en hit i FFK, Hvis bare FFK og Han selv vil da.....
Noen som vet noe mer om han??

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 07 feb 04, 17:51
Synes også det ser tynt ut. OK å prøve ut talenter og sultne unge spillere. Men vi MÅ ha en stamme av spillere med tryggheten og rutinen som kreves i TL. Ingen kan si at dagens mannskap preges av trygghet og rutine.
Synes også at det er vanskelig å se en klar første-elver.
Folk har trofast møtt opp og venta i 20 år på en ny vår i toppdivisjonen. Ender det med nedrykk og ny tur i hengemyra er det for jævlig.
Vi trenger mer kvalitet!!!!!!!!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 feb 04, 23:08
Spillerene får erfaringen de trenger gjennom en rekke treningskamper før sesongstart.
Eggen vet at mange av spillerene kommer til å slå ut i full blomst. .....-får vi indelig håpe..

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 07 feb 04, 23:25
Endret: 07 feb 04, 23:27
man får da ikke erfaring av å spille mot nesten bare 1.div lag (og attpåtil tape)

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 feb 04, 23:41
Endret: 07 feb 04, 23:42
Jeg har i vært fall kjøpt bilett til interesant kamp til fredag i østfoldhallen!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914