Cristian Gamboa blir «folkets spiller»?
Den costaricanske høyrebacken Cristian Gamboa (20) kan bli FFK-spiller. Lag som Bayern Munchen og Sevilla har også vist interesse for spilleren.
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1954
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
spennende. en ny potet som KAN spille høyre back
Skulle heller sett en spiss, men bedre med en god spiller enn en midelmådig spiss
Opprinnelig postet av Holters
Og da er vel garntert av Wallache forsvinner?Den costaricanske høyrebacken Cristian Gamboa (20) kan bli FFK-spiller. Lag som Bayern Munchen og Sevilla har også vist interesse for spilleren.
Opprinnelig postet av Patrioten
Og da er vel garntert av Wallache forsvinner?
Nei.
Som du kan lese i artikkelen, virker det som om Gamboa først og fremst er tiltenkt en høyrebackrolle. Vi har per dags dato ingen rene høyrebacker, og har forsøkt ut flere spillere der i år. Ingen har, etter min mening, vært særlig gode.
Når vi heller ikke kjøper Gamboa, er det ikke økonomisk nødvendig å selge Wallace på grunn av denne forsterkningen. Vår økonomiske situasjon er imidlertid dårlig, så det kan vise seg at et salg er umulig å unngå uansett.
Dersom en FFK-spiller blir solgt i sommer, tipper jeg det blir Joachim Thomassen.
Opprinnelig postet av Lemmy
For håpe at du rett, at Wallace ikke blir solgt. Men, siden Sport AS sliter med 8. milloner i minus, så må det nok selges spillere i dette overgangsvinduet.Opprinnelig postet av Patrioten
Og da er vel garntert av Wallache forsvinner?
Nei.
Som du kan lese i artikkelen, virker det som om Gamboa først og fremst er tiltenkt en høyrebackrolle. Vi har per dags dato ingen rene høyrebacker, og har forsøkt ut flere spillere der i år. Ingen har, etter min mening, vært særlig gode.
Når vi heller ikke kjøper Gamboa, er det ikke økonomisk nødvendig å selge Wallace på grunn av denne forsterkningen. Vår økonomiske situasjon er imidlertid dårlig, så det kan vise seg at et salg er umulig å unngå uansett.
Dersom en FFK-spiller blir solgt i sommer, tipper jeg det blir Joachim Thomassen.
For håpe at du rett, at Wallace ikke blir solgt. Men, siden Sport AS sliter med 8. milloner i minus, så må det nok selges spillere i dette overgangsvinduet.Den økonomiske situasjonen er som den er, og det er ingen overaskelse for noen. Selv om inntektene har gått ned, er det ikke bare å kutte tilsvarende i kostnader. Jeg har allikevel tiltro til at de som styrer dette klarer å håndtere situasjonen. Ettersom spillermarkedet har endret seg betydelig er det begrenset hva spillersalg genererer av inntekter. Om spilleren heller ikke har veldig høy lønn, så er det også begrenset hva det gir av kostnadskutt, men det vil hjelpe på likviditenen i høst(som er et case).
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 30 jun 10, 08:41
Endret: 30 jun 10, 08:57
Endret av: thorsen
Den costaricanske høyrebacken Cristian Gamboa (20) kan bli FFK-spiller. Lag som Bayern Munchen og Sevilla har også vist interesse for spilleren.
Jøss, spennende. Anvendelig spiller tiltenkt høyreback, akkurat slik jeg ønsket. Han spilte faktisk for LSK i treningskampen mot oss i vinter. Får håpe dette går igjennom, han får mange godord blandt kanarifansen.
Er det egentlig så lurt å gå ut med den type info så lenge de sitter i forhandlinger og ingenting er skrevet under ? Bare tenker på saken med Lyn-spilleren som Bruun-Hansen annonserte som klar for Brann, og så kom en større klubb med et bedre tilbud...
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
Generelt nei, men navnet stod også i f-b i dag, og det har vært flere saker i det siste som gjorde det lett å identifisere spilleren, samt det var lekket til flere steder (facebook, twitter, etc). Derfor valgt vi å publisere saken.Opprinnelig postet av Holters
Er det egentlig så lurt å gå ut med den type info så lenge de sitter i forhandlinger og ingenting er skrevet under ? Bare tenker på saken med Lyn-spilleren som Bruun-Hansen annonserte som klar for Brann, og så kom en større klubb med et bedre tilbud...
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Dette er bra.Jeg ønsket meg en høyre back så jeg er veldig fornøyd
Hvis tegan forsvinner så kommer det nok en ny spiss oxo.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 30 jun 10, 17:12
Endret: 30 jun 10, 17:19
Endret av: Knuty
Håper dette blir bekreftet snart.. Hehe..
Står i dagens FB at overgangen har låst seg, men at man vil fortsette forhandlingene i dag. Tipper dette går i vasken jeg nå!
Her skjer det mye ja...!!!
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Her skjer det mye ja...!!!
Rafn lirer av seg et par linjer om dette i live-dekningen av dagens FFK2-kamp. Se ca. 19:53 til 20:06 her: http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3113/372/
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 02 jul 10, 06:33
Endret: 02 jul 10, 06:34
Endret av: Patrioten
Kanskje overgangen har drøyet siden de ikke har fått med nok sponsorer til å bidra? Men, at andre har kommet på banen nå og gjør at spilleren kanskje blir klar til søndag, jeg skriver kanskje...
Ziggy Stardust
Ble medlem: 31 aug 08
Lagt til: 02 jul 10, 06:55
Endret: 02 jul 10, 06:56
Endret av: Ziggy Stardust
Her skjer det nada.....Kanskje overgangen har drøyet siden de ikke har fått med nok sponsorer til å bidra? Men, at andre har kommet på banen nå og gjør at spilleren kanskje blir klar til søndag, jeg skriver kanskje...
You`ll never walk alone...
Og du er sikker, slik at du ikke blir hengt?Opprinnelig postet av Patrioten
Her skjer det nada.....Kanskje overgangen har drøyet siden de ikke har fått med nok sponsorer til å bidra? Men, at andre har kommet på banen nå og gjør at spilleren kanskje blir klar til søndag, jeg skriver kanskje...
Her skjer det nada.....
Du må regne med at det jobbes intens i kulissene. Rafn skle unna alle forsøk i liven i går på å svare på spørsmålet. En må rett og slett akseptere at det er lag lokk på denne saken.
Jeg tror det fortsatt jobbes med Gamboa ellers hadde vi fått melding om at det skar seg av en eller annen grunn.
Jeg tror også at det jobbes med alternativer
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914