Kamptråd: FFK- Bryne Søndag 18.07.2010 kl 16:00
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 14 jul 10, 21:21
Endret: 19 jul 10, 16:09
Endret av: Per Egil
Ny kamp på søndag, denne gangen hjemme mot Bryne. Nok en svært viktig kamp for begge lag.
Bryne har dabbet noe av etter en meget god periode (fem strake seire), og har tap i sine to siste kamper (borte mot Strømmen, og hjemme mot Sogndal).
FFK har vel ingen karantener i denne kampen. Mot Sogndal fikk kun Andersson gult kort, sitt andre for sesongen.
Lasse Staw
Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira
Alex Valencia - Hans Erik Ramberg - Joachim Thomassen - Simen Rafn
Celso Borges - Mattias Andersson
Opprinnelig postet av Plankekæll
Lasse Staw
Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira
Alex Valencia - Hans Erik Ramberg - Joachim Thomassen - Simen Rafn
Celso Borges - Mattias Andersson
Hmm, Andersson som super-sub takk! Mangler ofte guts og innsats når han starter kamper...Ønsker den samme 11ern, men med Odi på topp i tospann med Celso. Håper på flere enn tre utespillere på benken til denne matchen...
Benk: Masalin, Martinsen, Shabani, Becken, Elvestad, Andersson, Mulac?
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Staw
Agim Ophaug Rajo Wallace
Valencia Hansi Jokke Askar
Borges Andersson
Bør vinne denna også. Håper Shabani er klar igjen på høyrebacken. Vil ha Askar ned på kant igjen nå, han er ingen spiss. Rafn kan ha godt av å benkes nå. Bør matches forsiktig. Andersson bør inn på topp sammen med Borges.
Satser på seier her også Håper på samme lag, eller kanskje Mattias fra start. Vi må passe på Mr målscorer Marius Helle hvertfall
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 15 jul 10, 12:28
Endret: 15 jul 10, 12:29
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Satser på seier her også Håper på samme lag, eller kanskje Mattias fra start. Vi må passe på Mr målscorer Marius Helle hvertfall
Askar har ikke noe spissplassen å gjøre, siden han misbruker for mange sjanse. Nå passer det bedre med en sulten og med mer selvtillit Andersson.
Patrioten
Lagt til: 16 jul 10, 08:15
Endret: 16 jul 10, 08:16
Tilbake til defensiv trygghet Etter to sviende nederlag, ruster Bryne til kamp mot Fredrikstad.
http://www.jbl.no/modules//module_123/proxy.asp?C=69&I=40703&D=2&mid=166
Patrioten
Lagt til: 17 jul 10, 09:04
Endret: 17 jul 10, 09:10
Det er solgt ca. 5300 billetter.
Da kan vi kanskje håpe 6500 - 7000 mennesker til søndag?
Opprinnelig postet av Patrioten
Skal sette mye på at Askar starter denne kampen, tror det blir samme startelveren som mot Sogndal.Opprinnelig postet av FFKgutt1
Askar har ikke noe spissplassen å gjøre, siden han misbruker for mange sjanse. Nå passer det bedre med en sulten og med mer selvtillit Andersson.
ballen er rund......
Opprinnelig postet av luftig
Jeg kommer sjøveien til fredrikstad i morgen, og tenkte meg på kamp. Men lurte på når bilett salget stenger? Er det en time før kampstart? Selges det i den lille butikken på torvbyen, eller må man kjøpe på stadio'n?
Bilettsalget stopper ved kampstart og åpner 4 timer før avspark. På venstre siden av stadion under inngang 1.
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1502/372/
Spent, men fattet. Har trua på at vi angriper Bryne til døde....
Svaberget for alltid!
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 18 jul 10, 02:33
Endret: 18 jul 10, 02:39
Endret av: Jens G Best
Opprinnelig postet av Jens G Best
Spent, men fattet. Har trua på at vi angriper Bryne til døde....
70 Minutter, vi leder 2-1.
Odi kommer inn og punkterer!
Svaberget for alltid!
Davisak
Ble medlem: 18 jun 09
Lagt til: 18 jul 10, 10:51
Endret: 18 jul 10, 10:51
Endret av: Davisak
Hei!
Jeg befinner meg i en båt på svenskekysten, vil jeg kunne hente inn NRK sine internettsendinger?
Opprinnelig postet av Davisak
NRK sier man må være koblet opp med en norsk nettleverandør for å se web-tv. Kanskje lettere for deg å få inn Riks-TV?Hei!
Jeg befinner meg i en båt på svenskekysten, vil jeg kunne hente inn NRK sine internettsendinger?
Riks TV gir meg ingen kaneler her :/
Er du tilkoblet internett med norsk internettlinje så vil nett-tv hos NRK.no fungere flott (så lenge du har båndbredde nok).
Er du tilkoblet med utenlandsk internettlinje, noe jeg antar du er på svenskekysten, så vil du ikke få se NRKs direktesendinger. Fra NRK.no:
Opprinnelig postet av NRK.no
Nett-TV for deg som bor i utlandet
På grunn av rettighetsbegrensninger er dessverre ikke NRKs direktesendinger tilgjengelige for brukere i utlandet, eller for brukere som er registrert med utenlandsk ip-adresse i Norge. Denne begrensingen gjelder også for en del programmer i opptak.
Alternativet da er å la internettrafikken din, fra utlandet, gå igjennom en norsk internettforbindelse. Dette gjøres ved å sette opp proxy. Problemet er bare da at man trenger en datamaskin med norsk internettforbindelse og at denne maskina er satt opp med proxy server. Mange tilbyr dette, f.eks. arbeidsplasser, skoler osv.
Orker ikke styre med Proxy, prøvde i 15 min men det funka ikke. Så jeg kjøpte heller gjennom VG live :)
Satser på 3-0 :)
jorhan
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914