Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK Onsdag 28.07.2010 kl 18:00
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 28 jul 10, 20:58
Endret: 28 jul 10, 20:58
Endret av: Tøfflus
Den første er skrevet av en journalist fra Stavanger Aftenblad (sjekk e-postadressen), den andre av en av Aftenpostens egne. Portalen 100% Fotball tar inn artikler fra en haug store lokal-/regionaviser: Bergens Tidende, Adresseavisen, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Nordlys og altså Aftenposten (som i tillegg til å være en riksavis er en Oslo-avis).
Den siden spammes dessverre ofte ned med agurknyheter fra Start-treningene, da gjengen i Fædrelandsvennen er nokså ukritiske på hva de sender inn.
Ah, pokker. Costanza var før meg ... igjen!
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er Elvestad skadet på nytt?
Hva skjer egentlig med han?
Han er syk i følge F-B.
Elvestad har fått kyssesyken.
Synes veldig synd på ham og håper det er en mild variant han har fått
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Det var noe dritt!
God bedring til ulykkesfuglen Elvestad.
Auda. God bedring, Martin.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av Rafn
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er Elvestad skadet på nytt?
Hva skjer egentlig med han?
Han er syk i følge F-B.
Elvestad har fått kyssesyken.
Synes veldig synd på ham og håper det er en mild variant han har fått
Uffda.. God bedring til Elvestad :(
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Synd for Martin, men kyssesyken er ikke nødvendigvis verdens undergang. Jeg var dødt kjøtt i 2uker, brukte nye 2uker på å komme i form igjen.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Før årets sesong innprentet Tom Freddy Aune viktigheten av å vinne verdagsmatchene. Spillerne tok hans ord på alvor og vant 1-0 borte mot Sandnes-Ulf.
http://twitter.com/banksy8
Opprinnelig postet av bateman
Forøvrig er det slik med katter at de krever oppmerksomhet når det passer som minst ;) Type legge seg oppå pcn når man streamer for så å logge av hele pcn :p
Stemmer rimelig bra med min katt hvertfall. Og det virker som han lukter at det er noe spennende som skjer for det er stort sett da han gjør det.
Må bare si at den er vurdert ut i fra 2.omgang pga tekniske problemer hos NRK. Vi har dessverre ikke kapasitet til å ha folk på plass i Sandnes, og da må vi bare stole på at NRK leverer varene - noe de ikke gjorde i dag. :-)
http://twitter.com/banksy8
Som så mange andre dager, de har klart 2 av 6-7 kamper = så 1/3
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Jeg vil si at det er fantastisk flott og vinne 5 på rad hvorav 3 borte og 2 mot topplag. Spillet er mye bedre og innsatsen er flott. Aune og spillerne fortjener skryt. Når det gjelder Staw som har fått mye pepper i det siste synes jeg han gjorde en veldig bra kamp i går.
Og etter å ha sett sammendraget forstår jeg ikke bæret av annuleringen av Anderssons scoring. Fra den vinkelen ser det overhode ikke ut som at noen av spillerne våre er i offside!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Og etter å ha sett sammendraget forstår jeg ikke bæret av annuleringen av Anderssons scoring. Fra den vinkelen ser det overhode ikke ut som at noen av spillerne våre er i offside!
Må isåfall være Valencia, men han er jo ikke med i spillet! Slik det ser ut her er det både en, og TO spillere mellom våre og keeper. Herregud!
God Staw, Stabilt forsvar, hardtarbeidende midtbane, gjennombruddshissig Joachim, og gode passninger fra Pereira, og Valencia! Fabelaktig!
Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Det må være Ramberg han blåser på da? Når Andersson fyrer av.. Kanke skjønne noe annet! Ikke at det er riktig dog! Tenk hvis Ulf hadde scora der og det hadde blitt utfallet
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Etter å ha sett sammendraget må jeg erkjenne at vi vant ufortjent. Men desto deiligere med 3 poeng! Topplag vinner på dårlige dager også.
Jeg tror dommerne blåser på enten Valencia eller Ramberg som "forstyrrer" keeper når skuddet til Andersson går. En fullstendig feil avgjørelse av dommerne, samt er jeg usikker på om Hansi eller Alex er på feil side i det hele tatt.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914