Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK Onsdag 28.07.2010 kl 18:00
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er sendingen oppe og går på undersiden også. Gode bilder, og har fått timet bildene med lyden fra Radio Prime!
Hvordan klarte du det?
Er ampert ut på matta nå.
---------------------------
FFK, finaste stadion i 1. div!
Opprinnelig postet av Erik_
Nå er sendingen oppe og går på undersiden også. Gode bilder, og har fått timet bildene med lyden fra Radio Prime!
Hvordan klarte du det?
nrk.no/ostfold der ligger den.
FFK, finaste stadion i 1. div!
Opprinnelig postet av Erik_
Hvordan klarte du det?
Flaks. Logger av og på Radio Primes nettradio noen ganger frem til den synkroniserer med nett-tv. Tok meg 2 min, og fikk det til mot TUIL også.
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 28 jul 10, 18:47
Endret: 28 jul 10, 18:48
Endret av: Tøfflus
Tror han mente "hvordan klarte du å få timet lyd og bilde", men det er ikke nødvendig å gjøre noe for å få til det. I den grad det er noen forsinkelse mellom NRK sine bilder og radioen sin lyd, så er den ubetydelig.
Forøvrig var de ti siste minuttene av første omgang tafatte, fra begge lag. Det ligner på en 0-0-kamp (noe det jo foreløpig er )
PS: Der svarte jammen Costanza også, ja.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av FFK Pride
Er ampert ut på matta nå.
Tror det er småampert forran div pcer også....
Det må være det korteste minuttet noen sinne. Dommeren blåste jo av 10 sek etter speakeren annonsertre tilllegs tiden ;-)
Tror det er slik vi får se FFK i år, fintspillende hjemme og krigete på bortebane. Synd vi ikke klarer å holde oppe det presset Breivik kommenterte i begynnelsen av omgangen. Men men, det er 45 min igjen....
To Telos Arheezee Torah
Bruker du noen avspiller? Eller rett på sia?Opprinnelig postet av Erik_
Hvordan klarte du det?
Flaks. Logger av og på Radio Primes nettradio noen ganger frem til den synkroniserer med nett-tv. Tok meg 2 min, og fikk det til mot TUIL også.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Går an å justere timinga på radio prime ved å justere den blå linja under kontrollene. Har fått det i sync hvertfall deler av de siste kampene.
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Vi kommer tilbake etter pausa. Ikke tvil om noe annet! Dette blir bra :-)
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Bærra
Ble medlem: 15 aug 08
Lagt til: 28 jul 10, 18:49
Endret: 28 jul 10, 18:50
Endret av: Bærra
Bytte i luften? Dino for Mattias?
Hvilke spillere sitter på benken for FFK i dag da?
Mulac, Kashama, Masalin, Becken og Shabani.
http://twitter.com/banksy8
NRK love them! Not. Den tråden her er fylt med flere sider Nrk hat. Men la oss gå tilbake til kampen. Ut ifra live tjenester samt de 10min jeg så sliter vi idag. Raio pøser baller opp på to stillestående spisser. Hvorfor ikke benytte Andersson som super-sub? Har vel tilgode å imponere fra start i år.
Sandnes har også hatt 2 svære sjanser, deriblant et stolpeskudd, mens FFK har NULL sjanser. Ergo vi er heldige som går til pause med U. Det her ga meg flashback til de første kampene i år hvor vi spilte uten glød, innsats eller plan. Hvor ble det av finspillet? Satser på at Aune kjører hairdryer i pausa og gutta sikrer 3 poeng i 2omg!!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Sitat fra Radio Fredrikstad: i 1.omgang:
"Og Anderson blir lagt ned. Dette må du da blåse for dommer! NEEEEEEEI!! Tom Freddy løper bort til 4. dommeren. Og han KLÅR på 4.dommeren.. Ja veeeel.... Dette visste jeg ikke Tom Freddy.... "
Herlig kommentering :-)
I følge siste.no:
(25) Jon Masalin, (5) Agim Shabani, (23) Jonas Becken, (27) Dino Mulac, (28) Odillon Kashama
Er Elvestad skadet på nytt?
Hva skjer egentlig med han?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvis han er frisk burde han absolutt ha sittet på benken. Det er lov til å stille med 7 innbyttere i Adeccon, idag har vi 5stk i form av Masalin, Becken, Shabani, Mulac og Odi. Tipper vi får se Agim og Odi ila 2omg.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av Plankekæll
Han er syk i følge F-B.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Jan Tore gjør mye rart! Altfor enkle avklaringer som havner hos blå spillere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914