Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK Onsdag 28.07.2010 kl 18:00
Opprinnelig postet av solano2
hu var deilig.. jeg vil bli masse skada selv om hu hjelper megHun gikk jo tross alt mot kamera, så så henne både foran og bak! :o)
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Scout
Ble medlem: 23 aug 05
Lagt til: 28 jul 10, 19:47
Endret: 28 jul 10, 19:47
Endret av: Scout
Tror det må være den stygge tvillingsøstra du la ut link av FFK1903, for ho som var utpå banen nå så ganske brukbar ut
Og for en grusom takling av Wallace! Hodeløst!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Totalt unødvendig av Pereira det kortet. Spilleren på vei bort fra FFKs banehalvdel og han takler på seg kort.
Staw har opptrådt greit mot slutt nå. Et par gode utboksninger blant annet.
Herlig 0-1 slutt!
Ræva kamp, med en dommer som ikke virket helt edru. Piiroja sin heading så ut som mål, og Andersson mål skjønner ingen hvorfor ikke ble godkjent.
Tre DEILIGE poeng!
Denne seieren smakte hærlig.Må wallace stå over neste kamp??
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Deilig med seier. Linjedommern sto antagelig ute på sidelinja og sov, og flagginga var tilfeldig rykking i armen hans.
Fysioen til Ulf var helt ålreit, ikke noe spesielt. Er mange finere damer å se på NRK i kveld (EM i friidrett. Damer som hopper høyt og langt, det liker vi). Men vi vant kampen, og er to poeng bak saftkokerne. Herlig!
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Deilig :D Alex Valencia!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
psst. RØKKÆR OPP I ÅR, RØKKÆR OPP I ÅR, FREDRIKSTAD SKAL RØKKE OPP I ÅR!!!
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av ffk1903
Herlig 0-1 slutt!
Ræva kamp, med en dommer som ikke virket helt edru. Piiroja sin heading så ut som mål, og Andersson mål skjønner ingen hvorfor ikke ble godkjent.
Tre DEILIGE poeng!
Desto vakrere å sikre 3 poeng!! FFK måtte slite unødvendig mye takket være en grusom dommertrio. Slik jeg ser det var både Piiroja og Andersson sine mål som ikke skulle vært annulert. Men vi har ingen reprise så skal ikke være for bombastisk. Sjette strake mot Måzz - kan det bli bedre??!!
Forøvrig er det slik med katter at de krever oppmerksomhet når det passer som minst ;) Type legge seg oppå pcn når man streamer for så å logge av hele pcn :p
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av kjell-H
Hans andre.
Jadda! Hadde tenkt til å skrive strenge innlegg om at Vidar Martinsen ikke er høyreback, at midtbanen vår er passiv, og at Mattias Andersson har en innleggsfot fra helvete, men nå er alt glemt.
Valencia for president!
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av kjell-H
Herlig seier ja!!
Wallace har 2 gule kort og må IKKE stå over mot Moss.
Forøvrig dømte dommern for offside på Andersson målet (strak arm opp i været signaliserer offside). Underlig all den tid Andersson har minst et par spillere mellom seg selv og målet. En skandale selv om det ikke fikk avgjørende betydning for utfallet av kampen.
Alex er heit! Om dagen! Fotballmessig altså!
vi har vel ingen som kan spiller venstre back. Thomasen har jo spilt der før, men han spiller bedre på sental midt. At han ikke scorte i dag er vel et under hehe
Og en viktig ting til. Vi holdte 0 i dag.
Syns Lasse gjore litt opp for forige kamp.
vi vant på en litt dårlig dag, men 3 poeng er og blir 3 poeng...
FFK virker sterke nå og er på vinner sporet.. la oss knuse moss enda en gang til
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Lasse gjør som regel gode kamper, problemet er Megatabbene som kommer i ca hver annenhver match, som i tillegg fort kan bli matchavgjørende.
Idag skal han allikevel ha skryt for solid keeperspill, men samtidig skal han jo ta alt det som kommer mot ham idag rimelig greit. Et hardt skudd i 2omg som han holder inne i boksen uten å gi retur var på et bra nivå.
Viktig å vinne en slik kamp, som fort kunne blitt uavgjort, eller tap. En typisk sliteseier. Nydelig å se Valencia score, han er i sikkelig i form om dagen. Tar vi Moss til søndag, da lukter det mer og mer god duft av Tippeligaen.
Må gi skryt til Lasse som reddet hos i dag.
Blir spennende å se om dette var den siste kampen til M.Andersson.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914