Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK Onsdag 28.07.2010 kl 18:00
Erik_
Ble medlem: 06 nov 09
Lagt til: 28 jul 10, 19:03
Endret: 28 jul 10, 19:04
Endret av: Erik_
Opprinnelig postet av FFK Pride
Opprinnelig postet av Erik_
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er sendingen oppe og går på undersiden også. Gode bilder, og har fått timet bildene med lyden fra Radio Prime!
Hvordan klarte du det?
nrk.no/ostfold der ligger den.
Ser kampen jeg og, men lurte på hvordan han klarte å få bildene og lyden fra radioen synkronisert?
EDIT: så varet nå, takk,
FAEN!!! SNYTT FOR MÅL!!!
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Fy faen, jeg tror vi skal være glad om vi slipper unna dette med 0-0... Hvor i helvette er det blitt av finspillet ?
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Tøfflus
Åssen klarte du å se det da? Umulig for meg å se i hvertfall.FAEN!!! SNYTT FOR MÅL!!!
ffk1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 28 jul 10, 19:07
Endret: 28 jul 10, 19:07
Endret av: ffk1903
Opprinnelig postet av Tøfflus
FAEN!!! SNYTT FOR MÅL!!!
Og om den ikke var inne, så må det ha vært centimeter å gjøre - så veldig nesten litt inne ut :p Tror ikke linjemannen var helt med og dommeren måtte avgjøre selv. Han stod langt unna og turte ikke blåse.
Men i all verden? Spiller de med TO spillere bak eller? Ulferne får jo faen så mye plass når de går i angrep. Nære på igjen etter at ingen er ute og presser. Og når innlegget kom var det kun to i feltet.
ffk1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 28 jul 10, 19:10
Endret: 28 jul 10, 19:10
Endret av: ffk1903
YES! Andersson igjen!
Men i gamperæva? Er det samme dommer som i Alta-kampen eller? Ulf fikk ta avspark med en haug med FFK-spillere på feil banehalvdel.
Hva skjedde her nå?
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
nope, ser ut so det er dømt offside....
To Telos Arheezee Torah
Jævlig merkelig mål/ikke-mål situasjon!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Denne dommeren er en ren skandale!
Opprinnelig postet av Per Egil
Hva skjedde her nå?
Var kanskje ikke mål likevel? Fikk jo feire veldig lenge i hvert fall. Etter at jeg skrev innlegget mitt, så var ballen i gang igjen, og FFK-spillerne løp som gærne tilbake til egen banehalvdel og så oppgitt ut.
Opprinnelig postet av Per Egil
Hva skjedde her nå?
Mål mener jeg, men keeperen tro en Alta - Nybergsund tror jeg? Satt i gang jævlig tidlig.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Siste.no
Andersson blir spilt fri av Ramberg på 7-8 meter og Andersson kliner ballen via stolpen og i mål. Andersson og resten av Fredrikstad-laget står og jubler, mens Sandnes Ulf setter i gang med et frispark. Ingen skjønner noen ting, men målet har blitt annullert... Sandnes Ulf kommer nesten til en stor sjanse rett etter det annullerte målet.
C R A P
Flere store sjanser nå. Nærmer oss mål - igjen.
Dæven for ei dame Ulf har i teamet a! :)
Opprinnelig postet av solano2
Dæven for ei dame Ulf har i teamet a! :)
hehe, da har du ikke sett henne på nært hold:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914