Vil leie ut spillere
Eggen mener disse kampene er viktig for å finne ut hvilke spillere som tåler det nye, høye nivået. Og hvem som ikke gjør det. For det er langt fra sikkert at spillere under kontrakt får være med i FFK.
– Vi vil diskutere utleie med spillere. Vi kan ikke leve med stor grad av snillisme. Skal vi bli et godt tippeligalag må vi ha høyt nivå på trening også, og da kan kun de beste være med, sier Eggen.
Lars Petter Hansen, Christian Petersen, Michal Røn, Bjørnar Johannessen er vel kandidater til å bli leid ut
---------------------------
Oppe i hjørnet for alltid
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Funk1
Øh! Snakker du om Christian Petersen, så tror jeg du er helt på jordet. Petersen er en av "stammene" i Eggen sin lagoppstilling. Det kan du være 100 prosent sikker på.
Og akkurat det bekymrer meg en smule, da jeg mener at FFK har flere og bedre alternativer til CP all den tid den eneste plassen jeg anser ham som duganes er på sentral midtbane...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ære være plankebyen!
bare en tanke.....:cool:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Men igjen - jeg håper jeg tar feil...
Oppe i hjørnet for alltid
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914