Husk meg
Brukernavn
Passord

Vil leie ut spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 08 feb 04, 10:05
Dette uttalte KTE etter kampen mot Start.
Eggen mener disse kampene er viktig for å finne ut hvilke spillere som tåler det nye, høye nivået. Og hvem som ikke gjør det. For det er langt fra sikkert at spillere under kontrakt får være med i FFK.
– Vi vil diskutere utleie med spillere. Vi kan ikke leve med stor grad av snillisme. Skal vi bli et godt tippeligalag må vi ha høyt nivå på trening også, og da kan kun de beste være med, sier Eggen.
Lars Petter Hansen, Christian Petersen, Michal Røn, Bjørnar Johannessen er vel kandidater til å bli leid ut

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 08 feb 04, 15:43
Ikke Michael og Bjørnar, men Lars Petter og Christian er nok kandidater. Bare for å ha det på det tørre.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 08 feb 04, 15:46
Øh! Snakker du om Christian Petersen, så tror jeg du er helt på jordet. Petersen er en av "stammene" i Eggen sin lagoppstilling. Det kan du være 100 prosent sikker på.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 feb 04, 16:07
Petersen er neppe aktuell for utleie.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 08 feb 04, 16:23
Opprinnelig postet av Funk1
Øh! Snakker du om Christian Petersen, så tror jeg du er helt på jordet. Petersen er en av "stammene" i Eggen sin lagoppstilling. Det kan du være 100 prosent sikker på.

Og akkurat det bekymrer meg en smule, da jeg mener at FFK har flere og bedre alternativer til CP all den tid den eneste plassen jeg anser ham som duganes er på sentral midtbane...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 08 feb 04, 18:19
Lars Petter Hansen Hansen...skårær mål...

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 08 feb 04, 18:37
solvang kan vel kanskje leies ut? :)

Ære være plankebyen!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 08 feb 04, 19:33
så det er ffk`s taktik før gjensynet med tippeligaen...... kjøpe inn en haug med halvgode fotballspillere for å leie døm ut?? på tide å skaffe seg en spiller eller to som er tenkt til å være i 1ste 11`ren kanskje???:confused:

bare en tanke.....:cool:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 08 feb 04, 21:18
Håper selvfølgelig jeg tar feil,men tror ikke Petersen vil komme tilå hevde seg i tippeligaen, hvilket jeg mener en av spillerne i stammen til FFK må gjøre.

Men igjen - jeg håper jeg tar feil...

Oppe i hjørnet for alltid

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914