MK - FFK 1-0 etter 1. omgang
Forvilende, lurer fælt på hva som skjer om dagen...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Lars Petter Hansen utliknet 5 minutter før slutt, og et veldig urutinert FFK-lag klarte dermed 1-1 mot et toppet Mandalskameratene i dagens treningskamp."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
..Og hvem er Roy Bolme??
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Steinar Sørlie - Pål Andre Czwartek, Roger Helland, Jørgen Pettersen - Christoffer Solvang, Galed McDonald, Jose Garro, Magnus Riis, Alex Rosen - Lars Petter Hansen, Roy Bolme
Bytter:
Tam Thien Tran 50 minutter for Alex Rosen
Pål Andre Czwartek 20 minutter for Jørgen Pettersen
Jeton Pestisha 20 minutter for Roy Bolme
FFK la om til 4-4-2 midtveis i 1.omgang, da Alex Rosen ble trukket ned som venstreback.
Hvorfor prøver KTE ut costa rica spillerne nå?? har vel ikke lov til å spille før i juli/august...(hvis jeg ikke husker feil) er jo dumt å spille de inn i laget nå da??!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Opprinnelig postet av Funk1
..Og hvem er Roy Bolme??
en "måltyv" fra lisleby....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Pål Andre Czwartek, Roger Helland, Jørgen Pettersen
Bytter:
Pål Andre Czwartek 20 minutter for Jørgen Pettersen
Flere enn meg som stussa på detta? Hvis ikke jeg er helt "loco", så innebærer vel det at FFK avslutta med 10 mann? Eller at de bytta back-plass i 20 min???
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
mvh
Pål Johansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914