Heia Fredrikstad..
Magic18
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 02 aug 10, 00:50
Endret: 02 aug 10, 01:05
Endret av: ffk1903
Mulig dette er feil forum, men kan noen vennligst be vedkommende forsannger om å ØKE TEMPOET når han roper HEIA FREDRIKSTAD??? Jeg blir stressa av å høre på det. Høres ut som om han har drukket 20 halvlitere eller noe.. Det skal gå raskere! Forøvrig bra trykk i ph spesielt i motgang syntes jeg.
---------------------------
#18™
Er det den Jaran gauler utover? Høres ut som du beskriver den, men egentlig litt morsomt det også.
eller enda bedre, droppe heile driden!
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
jeg syns han bare skal forsette... bedre det en alt annet dritt som skjer på stadion.. denne skaper tross alt stemning
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
jeg syns han bare skal forsette... bedre det en alt annet dritt som skjer på stadion.. denne skaper tross alt stemning
Enig. Og en av de få hvor hele stadion svarer, iallefall dette som har skjedd de siste kampene.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Vi drev jo med det før hvis jeg ikke husker feil? Sang over til hovedtribuna?
Husgutt: Jeg syns heller at vi skal synge denne sangen en den såkalte : shalala lalalalla lalalalala RØDHVIT
Må også få trykt opp noen ark med teksta på den nye sangen. Mot strømmen så sitter denne! håper mange tar turen!
SUPRAS FREDRIKSTAD!
Dont worry, be happy!!! :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914