Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 02 aug 10, 13:23
Endret: 10 aug 10, 10:20
Endret av: Rey
Neste kamp er borte mot Strømmen.
Mot Moss fikk vel ingen spillere gule kort, så karantener trenger vi ikke tenke på.
Noen som vet noe mer om Valencias skade?
Strømmen har tapt sine to siste kamper (Borte mot Follo 0-2, og borte mot Sogndal 5-1).
Før det hadde laget en sterk periode, med seks kamper uten tap (fire seire, og to uavgjort).
Ny kamp - nye muligheter!
Sist vi møtte Strømmen var vi på hjemmebane og dro seieren i land i en kamp hvor stillingen endte 1-0. I skrivende stund ligger vi på 2. plass, og Strømmen ligger på 9. plass.
Med en seier her får vi forhåpentligvis dratt i fra Ranheim ytterligere, som møter Moss på Meløs til torsdag, hvor vi får håpe at flaksen ennå er tilstedeværende slik den var mot oss igår.
Videre håper jeg at vi får testet våre nye tilskudd til klubben; Christian Gamboa og Gilmak Queiroz da Silva. Jeg håper derfor på følgende lagoppstilling:
Staw
Gamboa - Ophaug - Piroja - Wallace
Lalawele - Ramberg - da Silva - Valencia
Borges - Andersson
Synes Askar var litt svak mot Moss, hvor Lala for meg virket som et meget friskt pust. Denne karen vil jeg se mer av! Videre hadde det vært artig å sett om da Silva kan få til noe stabilitet i midtbanen vår. Andersson kan plassere og kan score mål, så vil gjerne se han på toppen.
Som alltids; gleder meg til kamp!
---------------------------
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 02 aug 10, 14:24
Endret: 02 aug 10, 14:25
Endret av: Per Egil
Opprinnelig postet av Welhaven
Videre håper jeg at vi får testet våre nye tilskudd til klubben; Christian Gamboa og Gilmak Queiroz da Silva. Jeg håper derfor på følgende lagoppstilling:
Staw
Gamboa - Ophaug - Piroja - Wallace
Lalawele - Ramberg - da Silva - Valencia
Borges - Andersson
Vrake Thomassen? Det var da litt dramatisk. Han har tross alt vært en av våre beste spillere i år.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Synes Askar var litt svak mot Moss, hvor Lala for meg virket som et meget friskt pust. Denne karen vil jeg se mer av! Videre hadde det vært artig å sett om da Silva kan få til noe stabilitet i midtbanen vår. Andersson kan plassere og kan score mål, så vil gjerne se han på toppen.
Som alltids; gleder meg til kamp!
Når motstanderen scorer først blir det lite bakrom for våre spisser, og da kommer heller ikke Askar til sin rett som spiss. Scorer vi først blir det annerledes. Ser gjerne dette laget:
Staw
Gamboa Ophaug Shabani Wallace
Lala Ramberg Thomassen Rafn
Borges Askar
Opprinnelig postet av Per Egil
Vrake Thomassen? Det var da litt dramatisk. Han har tross alt vært en av våre beste spillere i år.
Dramatisk å kalle det vrake ;-)
Digger Thomassen og har alltid gjort det, men vil virkelig se da Silva. Om han starter eller ikke er egentlig samme for meg, så lenge han kommer innpå og får litt tid til å vise seg frem litt.
2010 er året vårt!
Staw
Gamboa Piiroja Ophaug Wallace
Askar Ramberg Thomassen Rafn
Valencia Borges
Hvis Valencia er skadet, vil jeg se Gamboa på høyrekant, Askar på topp og Shabani på høyreback.
http://twitter.com/banksy8
Staw
Gamboa Ophaug Piiroja Wallace
Gilmak Thomassen
Valencia Borges Lalawele
Andersson
You`ll never walk alone...
Å vrake Piiroja og Thomassen som enkelte vil her inne er galskap i mine øyne. Jeg er fan av Shabani hva gjelder ro og pasningskvalitet, men da er det bedre å vrake Ophaug som er mye svakere enn Piiroja.
Welhaven - jeg tror vi skal kalle "Da Silva" for Gilmak som alle andre kaller han.
Mitt forslag til lag er dette:
Staw
Gamboa - Shabani - Piiroja - Wallace
Valencia - Ramberg - Thomassen - Lala
Askar - Borges
Opprinnelig postet av Plankekæll
Welhaven - jeg tror vi skal kalle "Da Silva" for Gilmak som alle andre kaller han.
Hehe. Alt i orden :-) da Silva var bare så fengende, men Gilmak it is.
2010 er året vårt!
Hehe. Alt i orden :-) da Silva var bare så fengende, men Gilmak it is.
Han lyder stort sett navnet Gil, for dere som vil ha det enklere .-)
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er også en stor fan av Raio, men han vil bli utestengt mot Særp hvis han får gult kort mot Strømmen. Hva med Marhinsen som stopper mot Strømmen?
Gil kan bekle rollen til Raio om suspansjon..
Blir ikke denne formasjonen (vingløst m/ offensive backer), men skulle gjerne sett den:
Staw
Gilmak
Ramberg - Thomassen
Borges
Askar - Andersson
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Å vrake Piiroja og Thomassen som enkelte vil her inne er galskap i mine øyne. Jeg er fan av Shabani hva gjelder ro og pasningskvalitet, men da er det bedre å vrake Ophaug som er mye svakere enn Piiroja.
Er på ingen måte enig i at Ophaug er svakere enn Piroija. Sistnevnte er en kriger, og virker som en veldig trivelig fyr. Men noen stor fotballspiller er han ikke. Til tross for at han utstråler vinnervilje, så er han med sinne mange ukontrollerte klareringer og taklinger opphavsmann til mange av de dødballene vi får i mot. Veldig mange. Og vi vet jo at det ofte er på dødballer baklengsmålene kommer. Det er ikke tvil om at vi mister duellstyrke uten Piroija, men tror vi kan ta igjen det med en mer spillende midtstopper.
Opprinnelig postet av thejester
Kan funke med diamantformasjon. Vi har jo 2 offensive backer og resten av midtbanen er sentrale midtbanespillere. Men jeg vil helst ha 4-2-3-1Blir ikke denne formasjonen (vingløst m/ offensive backer), men skulle gjerne sett den:
Staw
Gilmak
Ramberg - Thomassen
Borges
Askar - Andersson
You`ll never walk alone...
ser noen vil ha inn alle de nye på en gang, det syns jeg er litt feil. håper gamboa starter, de to andre kan komme inn i 2 omg. syns det er dumt å bytte inn 3 spillere på et lag som har fungert bra i det siste. det kan gjøre noe med hele rytmen og flyten vi har hatt. kan heller bytte i 2 omgang hvis laget ikke fungerer, eller hvis vi leder med et par mål.
Eller et stykke ut i 1. omgangen. Ellers er jeg enig med deg, forsiktig å endre alt på et lagg som vinner, eller spiller bra. skal ikke bytte bare for å bytte.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914