Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi trenger snart en opptur igjen..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 08 feb 04, 20:21
Tiden siden opprykksekstasen har ikke vært som forventet. Tror mange ventet at FFK rakst ville knytte til seg noen proflerte spillere fra høyt nivå. I stedet ble det to-tre spillere med liten erfaring fra TL, + en West vi vet lite om. Og Melo og Dada har forsvunnet. (Trondsen har ikke styrket stallen, han har vært "vår" siden sommer 2002)Forøvrig "vente og se, vi har det ikke travelt, det er masse gode spillere tilgjengelig".
Treningskampene har heller ikke vært noe som har lyst litt opp i vintermørket, med skuffelse i romjulscupen, og svake resultater mot lag fra lavere nivå enn FFK.Det sies at resultater i disse kampene er uten interesse, men det er uansett ikke posistivt å tape eller å måtte sllite med "dårligere" lag.
Nå trenger vi snart en opptur, slik at ventetiden fra til alvoret begynner ikke bare blir neglebiting, og frykt for å bli neste års Ålesund; laget med masse talenter, framstidsplaner og et stort og entusiastisk publikum, men som dumpet ned igjen etter en sesong.
Så kjære FFK: Gi oss noe å stole på, det virker som om fler og fler er litt ferd med å miste trua....

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 feb 04, 20:44
Bra skrevet, helt enig. Jeg er ikke med i det velkjente "hylekoret", men begynner ærlig talt å bli litt bekymret. Tippeligaen holder et ganske høyt nivå og jeg er livredd for at FFK kan slite stort med å holde seg oppe slik situasjonen er per dags dato. Men når det er sagt har jeg selvfølgelig full tillitt til herr Eggen og det han gjør, men det hadde ikke gjort noe med et par skikkelige forsterkninger vi vet vi kan stole på og som har prestert godt på et høyt nivå tidligere.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 08 feb 04, 20:50
Ja ting har nok ikke gått like glatt på overgangsmarkedet som vi hadde trodd og håpet på.Men det blir for naivt å tro at gode spillere uten tilknytting til FFK ville stå i kø for å spille for oss.Det er nå 2 korte mnd.igjen til seriestart,og grunnstammen burde for lengst vært kjørt inn.Det er fortsatt litt tid igjen til å gjøre en god jobb på,men vi må være realister og innse at et mirakel kommer ikke til å skje med FFK før sesongpremieren.Men det kansje slik det skal være?Det er vanskelig å få et topplag i TL denne sesongen,for det er vel til neste sesong vi kan starte å bygge på et topplag.Håper bare vi ikke rykker ned og må begyne på den lange veien opp igjen,for den kan bli fryktelig lang.Derfor begynner jeg å bli fandens så utålmodig..Det er nå vi må gripe sjansen!:|

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914