Èverton savner oss!!
På vei hjem til Fredrikstad fra Asunción satt Celso Borges på flyplassen i Sao Paulo i Brasil og ventet på boarding til Amsterdam. -Jeg leste en avis da noen kom bakfra og spurte om jeg hadde en fribillett til Norge, sa Celso .
Jeg snudde meg og der stod Éverton Santos da Costa.
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Hadde vært en våt drøm å få et gjensyn med Everton i FFK-drakta. Rykker vi opp, så håper og tror jeg muligheten for det undersøkes.
Gjerne Everton, men spørs vel om noen kan trylle frem pengene
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Heia FFK
tgtgtgtg
Ble medlem: 28 des 08
Lagt til: 18 aug 10, 23:21
Endret: 18 aug 10, 23:22
Endret av: tgtgtgtg
Man får gå fra dør til dør med insamlingsbøsse. Og plassere dem på "alle" butikker og sentre og selvfølgelig en (Stooooor) en foran porten til Kong/Onkel Terje
EDIT: Har ikke Harald Zwart tent noen kroner i det siste
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Man får gå fra dør til dør med insamlingsbøsse. Og plassere dem på "alle" butikker og sentre og selvfølgelig en (Stooooor) en foran porten til Kong/Onkel Terje
EDIT: Har ikke Harald Zwart tent noen kroner i det siste
Jo!! Også må vi besøke hotellet til Petter Stordalen.. FFK skulle visst få en fin sum når han kom opp i ett visst antall besøkende..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Hvor mye hadde han kostet FFK????
Mener det var snakk om en lønn på to millioner kroner.
Er jo mulig lønna må reduseres noe.
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Er jo mulig lønna må reduseres noe.
Tror det er der forhandlingene stoppet opp også? Minnes å ha lest noe om det.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Dersom Éverton har samme lønnskrav som sist, er det i hvertfall uaktuelt. Dessuten tror jeg skribenten innimellom siterer noe fritt, så det er nok ikke så mye å legge i dette.
Jeg vil gjerne ha Éverton tilbake til klubben, men ser på det som relativt usannsynlig.
http://twitter.com/banksy8
TheDude
Ble medlem: 03 nov 04
Lagt til: 19 aug 10, 19:09
Endret: 19 aug 10, 19:13
Endret av: TheDude
Spiller han på Internacional? Betyr det at han nettopp har vært med på å vinne sør-amerikas svar på champions league?
Kan det være Everton nede ti venstre på bildet?
http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/sandro-lands-copa-libertatores-190810.html
Opprinnelig postet av TheDude
Spiller han på Internacional? Betyr det at han nettopp har vært med på å vinne sør-amerikas svar på champions league?
Det kan virke som om det er karrieremessig veldig lurt å være FFK-spiller, veldig gode muligheter for å oppleve suksess i den påfølgende klubben...
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
FSI er en stor VITS...!!! Hvor er de, hvorfor bidrar de ikke nå med en spiss ? Behøver ikke være Everton, men de gjør ingenting..?
Tungt for det, leser du avisene om dagene vil du se at uansett om noen kjøper en spiss så er det ikke penger til å lønne.
De spillerene som nå går ned i lønn blir nok sikkert også glad for en superspiss som garanter vil ha mer en de i lønn :-)
Bare innse at den stallen som nå er må ta klubben opp igjenn alene..
FSI er en stor VITS...!!! Hvor er de, hvorfor bidrar de ikke nå med en spiss ? Behøver ikke være Everton, men de gjør ingenting..?
Vits hvor pokker har du vært da? FSI har en klar intensjon på at spillere de kjøper skal FFK lønne selv. FFK har ikke råd til lønn så da er man like langt. At de setter krav om at de må lønne spilleren selv støtter jeg 110%. Noen krav må man kunne stille til klubben også. Laget vi har i dag er gode nok til å rykke opp, er jo en grunn til at vi ligger i toppen og faktisk kjemper om førsteplassen
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Husk også at den økonomiske situasjonen i Europa ikke er den beste. Hva var ordet igjen... Økonomikrse.
Spørs om onkel Terje og co har 2 millioner til overs akkuratt nå
Jeremy Clarkson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914