Husk meg
Brukernavn
Passord

KRONERULLING ELLER HODERULLING?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 08 feb 04, 22:05
Med et budsjett på over 30 millioner kroner,så lurer jeg på hvor penga har blitt av?30 millioner er riktignok ikke tippeligaens høyeste,men det må vel gå ann med dette busjettet å ruste et slagkraftig mannskap til sesongåpningen.Jeg tenkte derfor som så at en god gammal kronerulling kansje kunne være tingen,slik at vi kunne få kjøpt inn en spiller som holder god standar og har litt rutine.Men jeg fant fort ut at det personlige budsjettet for lengst var sprengt med over 6000.- i sesongkort til familien,pluss at jeg skal følge FFK på alle bortekampene med noe godt attåt.Det må vel for guds skyld gå ann å få inn noen spillere med høyere erfaring enn 2 og 3 divisjon?Det er flott med unge talenter for framtiden,men vi trenger også sårt rutine.Jeg forstår at vi må kunne ha middler også midt i sesongen til innkjøp av nye spillere ved evt.skader,men jeg håpre virkelig at vi også kan starte sesongen med et slagkraftig lag som kan gi oss resultater vi kan glede oss over.Jeg er veldig glad i og stolt av det laget vi har idag,men jeg vil også ha resultater vi alle kan være stolte av!Jeg ønsker med dette ikke noen form for hoderulling,for jeg har fremdeles full tillit til det klubben gjør,og vil derfor avslutte dette med å bøye verbet å gjøre,gjør.gjorde har gjort.

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914