Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen mener Tam er god nok

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 09 feb 04, 12:11

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 09 feb 04, 12:24
neineinei... nå er jeg lei!
Eggen: IKKE hent inn 2.div. spillere!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 09 feb 04, 12:34
Vi kommer til å bli rævkjørt:D

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 09 feb 04, 13:56
..og så blir han omskolert til back. Hmm Hørt den før? Uansett. Ingenting er avgjort.

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 09 feb 04, 14:14
det er overraskende lite som skal til før folk er vippet av pinnen og helvete er løs her inne. men det er kanskje det, det å være supporter handler om? er allikevel overrasket over hvor lite is folk har i magen og hvor fort hylekoret er på plass.
mener eggen har til gode å vise mangel på dømmekraft, og frem til han har vist det, forholder jeg meg rolig.:ffk:

på vinger over europa

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 09 feb 04, 14:56
ingen spiller som kommer fra 2 divisjon, er god nok for å gå inn å forsterke et tippeligalag....det burde vel Eggen forstå. Dette er en spiller for fremtiden.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 09 feb 04, 15:41
nå står det ingenting om at FFK kommer til å "signe" Tam da...

Det står samtidig å lese av FFK er mest intr i å hente spillere som kan hevde seg blant de 4-5 beste i stallen, så jeg tror ikke Tam havner i FFK med det første... Håper inderlig at jeg har rett...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 09 feb 04, 17:08
Opprinnelig postet av hiawata
det er overraskende lite som skal til før folk er vippet av pinnen og helvete er løs her inne. ... er allikevel overrasket over hvor lite is folk har i magen og hvor fort hylekoret er på plass.
.:ffk:

Grunnen til det du kaller "hylekor" er at det ikke er samsvar mellom de signaler som ble gitt om satsingen for å få FFK tilbake til toppen i norsk fotball, og det som har skjedd siden i fjor høst. Jeg har lenge følt meg sikker på at det kommer spillere av en annen kaliber enn de vi til nå har fått, men nå begynner uroen å bre seg, men jeg håper og tror fortsatt. FFK har ikke ubegrenset med midler, nei vel. Men hva koster et nedrykk? Og hva med de betydelige midlene som er lagt ned i de to foregående sesongene? De er fort blåst ved en nytt nedrykk. Jeg liker ikke å delta i et hylekor. Jeg liker ikke de negative strømningene som nå ser ut til å bre seg, i dag kunne man lese på NRK tekstTV at det var misnøye i spillergruppa med sesongforberedelsene.
Men skal supporterne si i fra, må de gjøre det nå. Å komme med etterpåklokskap er i alle fall for teit. Faktum er at mange av oss ser FFK av i dag som en dumpekandidat, og det hjelper ikke stort å hente flere fra lavere divisjoner. Men som sagt: Jeg håper og tror fortsatt på at vi har styrket 1. elveren til 12. april på Åråsen...

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 09 feb 04, 21:47
Endret: 09 feb 04, 21:48
Eggen takler dette på en særdeles proffesjonell måte. Han stiller opp for spilleren (her i dette tilfelle Tam) for HA og resten av Halden og får med dette med seg haldensere og ev. spillere til en senere anledning. Han brenner ikke broer!! Dette er meget imponerende behandlig av spillere, som får et positivt inntrykk av FFK uansett.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til: 10 feb 04, 00:21
Eggens suksess i FFK er 50% taktikk og 50% entusiasme. Eggen har maktet å spre en selvtillit blant spillere og supportere som har fått frem det lille ekstra som skal til for opprykk. Det eneste som kan ødelegge for videre triumfer er bortskjemte medgangssupportere.

La oss støtte laget i tykt og tynt! La oss lære litt av klanen og gi FFK den 12 spilleren de fortjener!

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 10 feb 04, 07:52
hmmm... kanskje strategien er å hente en haldenser hit, for at haldenserne skal strømme til stadion. Ingen dum tanke, men det hjelper ikke ffk hvis laget fyker ned igjen...

Stadion på FMV!

Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03

Lagt til: 10 feb 04, 10:43
Opprinnelig postet av oleberg
ingen spiller som kommer fra 2 divisjon, er god nok for å gå inn å forsterke et tippeligalag....det burde vel Eggen forstå. Dette er en spiller for fremtiden.

Spiller for fremtiden, 27 år gammel??

From 1/2D1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 10 feb 04, 11:09
Opprinnelig postet av hiawata
det er overraskende lite som skal til før folk er vippet av pinnen og helvete er løs her inne. men det er kanskje det, det å være supporter handler om? er allikevel overrasket over hvor lite is folk har i magen og hvor fort hylekoret er på plass.
mener eggen har til gode å vise mangel på dømmekraft, og frem til han har vist det, forholder jeg meg rolig.

Helt enig. Som om jeg skulle ha sagt det sjøl.

www.carlberner.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914