Eggen mener Tam er god nok
Eggen: IKKE hent inn 2.div. spillere!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
mener eggen har til gode å vise mangel på dømmekraft, og frem til han har vist det, forholder jeg meg rolig.:ffk:
på vinger over europa
Det står samtidig å lese av FFK er mest intr i å hente spillere som kan hevde seg blant de 4-5 beste i stallen, så jeg tror ikke Tam havner i FFK med det første... Håper inderlig at jeg har rett...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av hiawata
det er overraskende lite som skal til før folk er vippet av pinnen og helvete er løs her inne. ... er allikevel overrasket over hvor lite is folk har i magen og hvor fort hylekoret er på plass.
.:ffk:
Grunnen til det du kaller "hylekor" er at det ikke er samsvar mellom de signaler som ble gitt om satsingen for å få FFK tilbake til toppen i norsk fotball, og det som har skjedd siden i fjor høst. Jeg har lenge følt meg sikker på at det kommer spillere av en annen kaliber enn de vi til nå har fått, men nå begynner uroen å bre seg, men jeg håper og tror fortsatt. FFK har ikke ubegrenset med midler, nei vel. Men hva koster et nedrykk? Og hva med de betydelige midlene som er lagt ned i de to foregående sesongene? De er fort blåst ved en nytt nedrykk. Jeg liker ikke å delta i et hylekor. Jeg liker ikke de negative strømningene som nå ser ut til å bre seg, i dag kunne man lese på NRK tekstTV at det var misnøye i spillergruppa med sesongforberedelsene.
Men skal supporterne si i fra, må de gjøre det nå. Å komme med etterpåklokskap er i alle fall for teit. Faktum er at mange av oss ser FFK av i dag som en dumpekandidat, og det hjelper ikke stort å hente flere fra lavere divisjoner. Men som sagt: Jeg håper og tror fortsatt på at vi har styrket 1. elveren til 12. april på Åråsen...
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
La oss støtte laget i tykt og tynt! La oss lære litt av klanen og gi FFK den 12 spilleren de fortjener!
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Stadion på FMV!
Opprinnelig postet av oleberg
ingen spiller som kommer fra 2 divisjon, er god nok for å gå inn å forsterke et tippeligalag....det burde vel Eggen forstå. Dette er en spiller for fremtiden.
Spiller for fremtiden, 27 år gammel??
From 1/2D1
Opprinnelig postet av hiawata
det er overraskende lite som skal til før folk er vippet av pinnen og helvete er løs her inne. men det er kanskje det, det å være supporter handler om? er allikevel overrasket over hvor lite is folk har i magen og hvor fort hylekoret er på plass.
mener eggen har til gode å vise mangel på dømmekraft, og frem til han har vist det, forholder jeg meg rolig.
Helt enig. Som om jeg skulle ha sagt det sjøl.
www.carlberner.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914