Rosenborg kampen vil vise...
Rosenborg kampen er vel der Eggen skal få vise frem hva FFK er gode for, håper iallefall han topper laget. Syntes at FFK bør klare uavgjort hjemme mot trønderne.. Da får vi nok en viss pekepinn på hvor godt ann FFK ligger ann i årets Eliteserie.
---------------------------
FFK knuser ALL motstand!! :)
Han kan vel ikke gjøre annet enn å toppe laget i møte med et toppet RBK-lag som skal finpusse formen foran deres viktige kamper mot Benfica i UEFA-cupen.
Kan fort bli store sifre og spill mot ett mål i den kampen. På en måte er det akkurat hva jeg ønsker også, sånn at noen og enhver får en oppvekker.
Kan fort bli store sifre og spill mot ett mål i den kampen. På en måte er det akkurat hva jeg ønsker også, sånn at noen og enhver får en oppvekker.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror ikke Rosenborg kampen vil vise noe annet enn den store forskjellen på topp og bunn.I enkelt kamper kan vi nok slå greit ifra oss,men i det lange løp vil nok dette bli en laang sesong for FFK,der kampen om å overleve blir det viktigste.Og det er vel greit nok i seg selv,for uansett hvilken plass vi ender opp med,bare vi holder oss,er en seier i seg selv!
Gla`buss gutter våre veier...
Men Tromsø måtte slå Rosenborg på Lerkendal for å holde plassen i Eliteserien... skal ikke se bort i fra at FFK kanskje må gjøre en lignende prestasjon..
FFK knuser ALL motstand!! :)
Ja det er det jeg mener.I det lange løp vil vi ligge nedi sumpa et sted,men i enkeltkamper kan vi selvfølgelig slå til.Håper bare vi slår til i de riktige kampene slik Tromsø gjorde ifjor.
Det er ikke RBK vi skal fokusere på når serien starter. Poeng mot de må legges i potten for bonuser. Er lagene på nedre halvdel av tabellen vi må ta poeng i mot!
Min største frykt er at vi taper de tre første kampene (som alle er svært vanskelige) og hvordan vårt unge mannskap vil takle en sånn start på sesongen...
Min største frykt er at vi taper de tre første kampene (som alle er svært vanskelige) og hvordan vårt unge mannskap vil takle en sånn start på sesongen...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Må nok regne med at de første kampene vil ende ganske poengfattig for oss.Men det er en lang sesong,og alle kampene skal spilles først.Rosenborg er nok i en klasse for seg selv,og det er sant som du sier at det er ikke der all fokus bør ligge.Vi skal kjempe med nebb og klør i hver eneste kamp og med en seier over Tromsø og ham-kam vil nok være svært mye viktigere enn en seier mot Rosenborg.Selv om en seier mor RBK i serien ville gjort godt for selvtilliten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914