Husk meg
Brukernavn
Passord

PLANKEHAUGEN+GLA`BUSSEN=HØY STEMMNING!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 09 feb 04, 18:48
I motsettning til i fjor og året før det, har vi virkelig sett viktigheten av å være samlet som en supportergjeng.Dette gjelder ikke bare på alle bortekampene,som vi så og si knuste all kamp på tribunen,men også på hjemekampene.Så i år har de aller fleste av oss som satt på øverste felt a på hovedtribunen,sagt ifra oss disse plassene til fordel for nye sitteplasser nær plankehugen på den nye tribunen.Viktigheten av å ha en stor og sterk supportergruppe må ikke undervurderes,så jeg vil med dette oppfordre alle til å gjøre det samme som gla`bussen og dens alierte.Makan til herlige folk å ta en øl i lag med og synge en FFK sang isammens med finnes ikke!Så derfor;Plankehaugen,Gla`bussen,Snæbbuss og alle dere andre der ute som elsker FFK,foren dere og skap et helvetes vakkert hylekor som skal høres helt opp til Tromsø!!

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 09 feb 04, 19:53
Utrolig bra! Vi samles.
Men nå tror jeg vel stemninga kommer til å heve seg på hoved.. også. Vet det er endel planer om "syng til". Begynte faktisk å ta av også i fjor.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 10 feb 04, 15:56
Har trua på at stemmningen vil bli merkbart mye bedre i år.Ikke bare vil bortesupp.lage en helsikkes mye mere støy en det tilfelle var ifjor,men det vil også ha en stor smitteeffekt over på oss.Vi vil jo ikke tape kampen på tribunen på hjemmebane.Det er holdt av en god del sitteplasser på den nye tribunen nær plankehaugen,så om det er folk som er intr.så ta dere en tur nedom aristokraten og snakk med gla`gutta der.Blir etterspørselen stor,har jeg hørt rykter om at det vil bli holdt av flere plasser.Bra at folk og fe har forstått at en stor,samla og samstemt klækk er utrolig viktig for laget.Håper derfor at styre og stell gjør alt de kan for å legge forholda til rette for oss som vil lage litt liv både på borte og hjemmebane.Takk til Høili som har donert bort en pengegave slik at supporterne kan komme seg til de mest kostbare kampene for en billigere penge.Var det ikke sånn da?

Gla`buss gutter våre veier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914