Kamptråd: FFK - Tromsdalen. Søn 31. Okt 13:00
Hvis noen skulle føle seg veldig ensom på PH-feltet til søndag, så se om dere ser noen kjente på bortetribunen. Plankehaugen har i hvert fall flyttet over dit denne kampen som et prøveprosjekt. Sikkert ikke alle som har fått mail om dette.
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Willy René
Blir vel satt litt i feil bås til tider av enkelte eksperter. Prøver etter beste evne å sende ut det jeg føler for. Kan jo ikke legge ut mine spesielle " rom " her for da ble det nok stille. Er vinsamler og reiser over hele Europa for å gjøre et kupp, men det har ikke kommet enda ; litt spesiell. Har en STOR sans og ganske belært om universet, hatt en del tid med Rød-Ødegaard ; spesiell. Elsker klassisk musikk og er fremdeles aktiv innen Brass ; spesielt. Utdannet spesialpedagog med felt som kommunikasjonsvikt mellom avgiver og mottaker skole ved overgang til vid.skole.Spesielt?? Har holdt meg til restaurantfaget siden 1965 ,etter den gule anstalt; spesielt. Har vært matkritiker for en større avis i 6 år ; spesielt. Har et par ekteskap bak meg ; spesielt ??, og derav nesten ræva full av unger og barnebarn ; spesielt ?? Dette var nok langt fra tråden, men ja, jeg er nok litt spesiell.Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av Tøfflus
Ja, for det skal vel ikke være slik at vi bare skal ha med dem (dere) på forumet som er selverklærte eksperter, kunnskapsrike og "seriøse"?Du vet da at 1947 er litt spesiell - men forumet berikes av sånne som ham. Tenk om alt som sto i kamptråder var skadesituasjonen før kamp, gledesutbrudd og stygge ord under kampen og "Aune må gå" etter kamp ...
Jeg håper da ikke jeg fremstår som selverklært ekspert ... ? Alt jeg skrev, bør tas i beste mening. For det var den beste mening det ble skrevet med.
"litt spesiell".......
"sånne som........"
Jeg bare reagerte litt på måten du beskriver andre på, og helt åpenlyst. Jeg vet ikke hvordan 1947 føler det, men jeg synes det er litt respektløst.
Ellers så synes jeg du har OK innlegg.
Det er nok helt sikkert ja. Og meget forståelig..
Jeg tror ikke vi for høre om kampen til sarp08.
Jeg tror det er det beste...
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
5-7 spillere er å ta hardt i tror jeg ...da har vi ikke noe lag igjen å spille med utenom en gjeng amatører fra juniorlaget.
gazzkammer unt testikkelknauzer
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 31 okt 10, 02:17
Endret: 31 okt 10, 02:20
Endret av: Plankekæll
Opprinnelig postet av Anne
Skjebnekamp på mamge områder i morgen, Om laget ikke skulle klare opprykket i år vil jeg tippe på at det er en 5-7 spillere som er i troppen i dag som da muligens har sin siste kamp på stadion i FFK drakten
- Shabani
- Martinsen
- Ramberg
- Valencia
- Tegström
- Lala
Opprinnelig postet av eliot
Enkel huske regel vinter dekk på klokken tilbake. sommer dekk på klokken fremOpprinnelig postet av keiko99
Så er det store spørsmålet Keiko, er det fram eller tilbake ?husk å stille klokken til Søndag.
Er også enig med deg FFK rykker opp.
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av eliot
Enkel huske regel vinter dekk på klokken tilbake. sommer dekk på klokken fremOpprinnelig postet av keiko99
Så er det store spørsmålet Keiko, er det fram eller tilbake ?husk å stille klokken til Søndag.
Er også enig med deg FFK rykker opp.
Hva har det med kampen å gjøre?
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 31 okt 10, 08:53
Endret: 31 okt 10, 08:54
Endret av: keiko99
jeg svarer folk som spørr.... hva har dette med kamp og gjøre...
jeg skjønner at jeg burde sendt PM til han, men jeg håpet at dette skulle passere i sin stillhet på tråden
ffkmufc
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 31 okt 10, 09:13
Endret: 31 okt 10, 09:19
Endret av: ffkmufc
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Anne
Skjebnekamp på mamge områder i morgen, Om laget ikke skulle klare opprykket i år vil jeg tippe på at det er en 5-7 spillere som er i troppen i dag som da muligens har sin siste kamp på stadion i FFK drakten
- Shabani
- Martinsen
- Ramberg
- Valencia
- Tegström
- Lala
Helt i orden for min del.
Lista blir nok heller:
1. Borges
2. Thomassen
3. Staw.
4. Piiroja.
5. Risholt.
6. Thorvaldsen
7. Tegan
8. Martinsen
9. Gamboa.
Ikke helt i orden for min del
Opprinnelig postet av Erikk
Er ikke Opphaug "bosman" også?
Nei.
Kontrakt ett år til. Det samme som Ramberg, så han blir nok også værende ett år til
ffkmufc
Lagt til: 31 okt 10, 09:38
Endret: 31 okt 10, 09:41
Trur ikke alle bosman spillerene får ny kontrakt nei. Og kan aldri tenke meg Borges, Thomassen, Piiroja vil ta ett år til i adecco. Staw baserer jeg meg kun på hva Anne har sagt.
Men mulig klubben vil ha med Martinsen, Gamboa, Risholt og Thorvaldsen videre.
Tegan er nok helt sikkert ferdig.
Men i verste fall kan vi miste hele 9 spillere ja.
så lenge de har kontrakt med klubben så skal du nok se at ffk ikke slipper noen billig hvis de vil slippe dem i det heletatt...
men hva staw angår så er det kanskje like greit ...
ffkmufc
Lagt til: 31 okt 10, 09:45
Endret: 31 okt 10, 09:46
Hvis ikke Thomassen og Borges får gå hvis vi ikke rykker opp, blir jeg flau over klubben.
Da har vi klart å ødelegge to potensielle toppspillere.
Piiroja er etter min mening ikke god nok for en bedre klubb, men han tror det sjøl og vil ikke spille adecco..
Staw er fortsatt ett stort talent, synd hvis han går. Men tror han kan nå langt hvis han kommer til den rette klubben. Trudde lenge det var FFK, men virker dessverre ikke sånn lenger.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914