Kamptråd: FFK - Tromsdalen. Søn 31. Okt 13:00
Vi får straffe sjøl rett etterpå.. Gunnar skal ta den, 1-1.
kampen i Sandnes er 2-3 min foran den i Fredrikstad...ser for meg Sarpe spillerne står etter kampen og venter på resultatet.......Sarp taper ikke poeng her...de har full kontroll,har smil om munnen og en GLEDE der ute på banen.
Akkurat nå har Ranheim kontroll på 4. plassen, hvis resultater står seg. Fire poeng ned til Løv-Ham på femte.
Greit det er en kamptråd og greit det folk er missfornøyde. Men synes det er på tide at folk skjerper seg her nå. Mye drittslenging som folk kunne holdt til seg sjøl...
Opprinnelig postet av thorsen
Greit det er en kamptråd og greit det folk er missfornøyde. Men synes det er på tide at folk skjerper seg her nå. Mye drittslenging som folk kunne holdt til seg sjøl...
syntes du det er rart?
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Guttane!
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 31 okt 10, 14:21
Endret: 31 okt 10, 14:21
Endret av: Holters
Simen kunne ikke valgt en bedre kamp for å score sitt første mål!!
Skaffet straffe og mål, bra innhopp! :)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Takk til Rafn!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av thorsen
All dritt som kan sies om spillerne og trener teamet og org. i ffk er fortjent og mere burde vært sagt og skreket i døve ører til dem alle. MØKKALAG
et plussmål foran sarp nå. og 2 poeng bak.
Sånn ja! Har trua på at pæddekummen 08 skal få kamp til døra!
Nå har vi identisk målforskjell med særp.
Står det seg, så holder det altså med seier for oss i siste kamp (uansett margin), hvis særp skulle spille uavgjort eller tape.
Opprinnelig postet av Holters
Simen kunne ikke valgt en bedre kamp for å score sitt første mål!!
Skaffet straffe og mål, bra innhopp! :)
Liker
Kritikken er vel fortjent. Men å be folk holde seg utenfor Østfolds grenser, reise seg opp å gå fra stadion og annet synes jeg folk kan holde for seg sjøl. Det er et helt lag som presterer det som skjer, synes skyttsen bør rettes mot fler enn bare TFA isåfall.
2-1 ja, fantastisk! Men NRK kan jeg godt klage litt på!11
NRK nett tv virker alle mann nå
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914