Kamptråd: FFK - Tromsdalen. Søn 31. Okt 13:00
Der putta pæddekummen 08. faen!
Denne virker: http://radiotime.com/WebTuner.aspx?StationId=2804&#
enkelt mål for 08,FFK for takke seg sjæl faen at det går ann.
Da NRK ikke visste at klokka skulle stilles inatt...regner jeg med at vi får med oss 2.omg.....
Å høre på han Solheim,det er til å grine av.
Har bare å takke oss selv ja. Og når en blir presset(ut fra det jeg leser på vglive) på hjemmebane mot Tromsdalen da fortjener en ikke å rykke opp. Fortjener faktsik å rykke ned.... F... nå er jeg forbannet kjenner jeg.
---------------------------
Fredd
Det her lukter kvalikk... sarp med 2-0-ledelse.
Å der var det gjort,bare gratulere sao8.merker humøret bare blir verre og verre.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 31 okt 10, 13:34
Endret: 31 okt 10, 13:35
Endret av: Knuty
Mitt tips: Særp er nok klare for tippeligaen allerede kl 3 i dag..
Slår vi ikke Tromsdalen hjemme, så fortjener vi ikke bedre uansett.
Opprinnelig postet av Knuty
Vi klarer vel ikke å vinne vår egen kamp igjen.
Tror du ikke de vinner? Aune har vel lovet masse innsats i dag....
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av Knuty
Vi klarer vel ikke å vinne vår egen kamp igjen.
Tror du ikke de vinner? Aune har vel lovet masse innsats i dag....
"Aune har lovet" hahaha :P Seriøst... det her bør være hans siste sessong uansett utfall. Makan til kjedelig planløst fotball skal man lete lenge etter.
Scorer Sandnes er det et lite håp...U for Særp kan holde for oss...
Men det fordrer at gutta presterer på et helt annet nivå enn hva vi har gjort idag (i år).
Forøvrig ønsker jeg å unngå Glimt i kvalik...Et lag som vi er skremmende jevne mot. Foretrekker Ranheim eller Løv Ham, eventuelt Strømmen!
Hadebra, og Gratulerer Særp!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av oleoleole
"Aune har lovet" hahaha :P Seriøst... det her bør være hans siste sessong uansett utfall. Makan til kjedelig planløst fotball skal man lete lenge etter.
Akkurat. Vi lover masse innsats men ingen ferdigheter eller plan over spillet! Men så har jo innsatsen uteblitt..
Fredd
Bare å gratulere Særp med Tippeligaspill i 2011...
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
jæjæ.. vi forbli vel i kvalikken da... tviler på at vi kommer ut av den med gevinst:/
Det har han lovt hver kamp,og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt skuffa,det her har vi skylda for selv,skulle vært klare for opprykk for lenge sia ,med den stallen vi har,pengene vi har budsjetert med i forhold til dem andre klubbene. 3-0 til 08.dem GJØR det enkelt spiller fotball som er ok å se på,hvor er det gamle gode FFK spillet???Det begynte i fjor.Vi spilte fin fotball under Grønhagen,men slet med¨å putte i fjor våres,var best i mange kamper,men måla uteble,så tok TFA. spille ble dårligere og dårligere,fortsettelsen vet vi alle,nå spiller vi ræva,hvis det i hele tatt kan kalles spill!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914