Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november
Helt utrolig. Enda billigere straffe enn den forrige.
3 - 0 til Sarpsborg... enda en straffe!
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Straffe i sarp 3-0
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Sarpingane har fått to billige straffer, men har likevel vært best.
Ja, ja, Borges sikra i det minste seg selv litt ekstra bonusutbetaling. :)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Snakk om å få hjelp a gett..
15.05.2010
Vi er så ufattelig lite giftige foran mål. Jeg får både mark og fnatt av dette!!
Få hjelp ? Dette skulle vi ha avgjort selv for lenge siden. Patetiske Aune. Setter seg selv forran klubben. Han burde ha sett sine begrensinger og trått til side da FFK-ledelsen ikke har vist noe vilje til å handle...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Rykker vi opp via kvalifisering så skal jeg... ja...
15.05.2010
Opprinnelig postet av kratos
Få hjelp ? Dette skulle vi ha avgjort selv for lenge siden. Patetiske Aune. Setter seg selv forran klubben. Han burde ha sett sine begrensinger og trått til side da FFK-ledelsen ikke har vist noe vilje til å handle...
Tenkte på 08 jeg.. litt billige straffespark..
15.05.2010
FFK spiller da bedre nå enn de har gjort på en stund. Sånn sett er denne kampen et skritt i riktig retning og kanskje kan kampen bidra med en god følelse og selvtillit foran kvallikkampene.
Når det er sagt er det helt grusomt å høre på Solheim. Helt ufattelig uengasjert og grøtete i stemmen. Dessuten er det tekniske ved sendinga helt på trynet og lyden helt forferdelig dårlig. Savner Brevik sterkt!
Alltid FFK!
Da var det 4 til Pæddene... Men vi har løfta oss i spillet, og jeg har fortsatt trua på TL spill :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av JonFT
FFK spiller da bedre nå enn de har gjort på en stund. Sånn sett er denne kampen et skritt i riktig retning og kanskje kan kampen bidra med en god følelse og selvtillit foran kvallikkampene.
Kan du si det en gang til ???
Faen så talentløst!
FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008
Bare og ratulere FFK, de er faen meg helt jævli møkka dårlig, er det mulig. Fitte lag!
Heia FFK
Jaja, nå er det bare å se framover. Kvalik neste, nå trenger vi all støtten vi kan få. Kom igjen FFK!
Opprinnelig postet av keiko99
bare og grautlere sarp.. det er så fortjent og dem har vist seg og være gode nok til dette.. Jeg gratulerer dem så rykker FFK opp via kvalik
Paddene har absolutt ikke vist seg å være gode nok til dette, det er vi som har feilet, flere ganger og gitt paddene plassen, og kvaliken kan vi bare glemme når vi ikke en gang slår Bryne....
Holder de øvrige resultatene seg, er det Løv-Ham mot FFK og Ranheim mot Hønefoss. Det bedrer sjansene i mine øyne, selv om det må skje ting i eget lag før kvalliken begynner..
Sats på talentene!
Vi går opp igjennom kvalik.
Møter 08 neste år i tippeligaen.
Vi sender 08 ned til 1.div igjen....
Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914