Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november
Opprinnelig postet av Lex
Bare og ratulere FFK, de er faen meg helt jævli møkka dårlig, er det mulig. Fitte lag!
Jævla klovn... Fløtt til Særp.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Bare og ratulere FFK, de er faen meg helt jævli møkka dårlig, er det mulig. Fitte lag!
Hvorfor det ? Han har jo rett...
---------------------------
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Det er bare seigpining igjen, vi vinner garantert ikke kvaliken.
Nå mangler det bare at 08 henter Celso og Thomassen, trist dag...
http://twitter.com/GardC
Opprinnelig postet av Kilden
Vi går opp igjennom kvalik.
Møter 08 neste år i tippeligaen.
Vi sender 08 ned til 1.div igjen....
Vi blir i Adeccoligaen, Sarpsborg08 går opp.. blir rundspitl av alle lagene i Tippeligaen, går rett ned, går konkurs og ligger i brakk i 6 divisjon.. I mens er vi og Moss tilbake som Østfolds beste lag..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av Kilden
Vi går opp igjennom kvalik.
Møter 08 neste år i tippeligaen.
Vi sender 08 ned til 1.div igjen....
Med dette spillet, og denne treneren. Aldri i værden!
Nå håper jeg vi får inn Eggen før kvallik. Det kan ikke bli verre en dette!
Heia FFK
Om du ikke ser dette er det du som er en klovn, din tosk!Opprinnelig postet av Lex
Heia FFK
En ting er å være skuffa over resultater og prestasjoner, men det værste er enkelte tullinger på dette forumet som kaller seg supportere! Dere forsøpler ikke bare dette forumet, men dere hjelper ikke akkurat klubben FFK
Opprinnelig postet av kratos
Hvorfor det ? Han har jo rett...
Han har rett? FFK er et fittelag?
Og folk kaller seg supportere...
ffk-4ever
Ble medlem: 23 aug 06
Lagt til: 07 nov 10, 14:54
Endret: 07 nov 10, 15:13
Endret av: Holters
RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA MØKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG.
Om du ikke ser dette er det du som er en klovn, din tosk!Opprinnelig postet av Lex
Dessverre. Jeg elsker den her "fitteklubben". Du kan finne deg et annet lag.
Om ingeen andre her er store nok til det vil jag bare :
Gratulerer med opprykket Sarpsborg, håper vi møtes i tippeligaen.
Dere fikk flere poeng, vant totalt innbyrdes så fortjent uansett hva de andre her sier.
Finne meg et annet lag, Nei, det går ikke ann...Opprinnelig postet av Lex
Dessverre. Jeg elsker den her "fitteklubben". Du kan finne deg et annet lag.
Heia FFK
Kval mot Løv Ham istedet Ranheim??? Hva synes vi om det??
-Elsker alle-
Gratulerer Sarpsborg med opprykket.
Sarpsborg kan bare takke de udugelige menneskene i FFK-administrasjonen (2009-2010) som har klart å kjøre FFK ned i gjørma.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Sender også en lunken gratulasjon til 08..... Det er ingen tvil utfra sluttpoengsum at de har vært bedre enn FFK denne sesongen.
Opprinnelig postet av 1947modell
Hørte intervjuet med Aune som skulle hjem å lade batteriene. Dem har du slått av for lenge siden Tom Freddy. Personlig håper jeg på trenerbytte FØR kvaliken. Så til administrasjonen; få finger`n ut og ansett eller få hjelp av en som kan litt om fotball, taktikk og det som hører med. Men for all del; gratulerer til SARP 08.
Kanskje ledelsen reagerer nå ja, når de ser hva som faktisk har skjedd... men jeg tviler.
La oss i det minste håpe at det vi sparte på å sparke Tom Nordlie veier opp for intektstapet for å ikke rykke opp + tap av spillere + tap av publikum + tap av sponsorer. Kanskje Rafn Sr kan gi en kommentar på det ?
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
thats football guys, thats all it is;)
Opprinnelig postet av patrickd
tom er en utrolig dyktig trener. Folk burde stikket fingeren i ræva å sett over spiller for spiller i troppen vår å sett hvor mange av de som faktisk er gode. vi har overhodet ikke noe bra stallDu må være bruker av hvit stokk og så må du forsatt ha sittende fingern i ræva etter første bakstikk!! Det var bare humor. Men at du kan si at Tom er en utrolig dyktig trener som har hatt dårlige spillere rundt seg, ja det høres ræva ut. Spillerne var av absolutt adeccoklasse da ovennevnte tok over ledelsen. Nå kan jeg si det; jeg har snakka med 3 spillere i stallen; de er oppgitte over trenertroikaen vi besitter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914