AKSJON: Fyll opp supporterfeltet!
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Makan til intern uro og krangling det er i plankehaugen om dagen er det nesten ikke vært og stille opp, tilogmed i bryne var det krangling og drittkasting, det er ikke mulig og "bring back the smile" når det er sånn det er i feltet, på forrige hjemmekamp ble det slengt dritt og by på juling fordi noen dro i gang en sang uten at supras gjorde det, er det sånn det skal være ???
R G
Jeg så enig med deg Greaker.
supras sier selv: Vi tar til oss kritik, men det viker ikke sånn..
jeg skulle ønske alt gikk knirke fritt og at vi fikk tilbake plankehaugen sånn den en gang var
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
"Bring back the smile!" :-)
Ikke begynn med det i denne tråden også!!!! Det er kun enkeltmennesker og ikke noe mer. De det gjelder, Skjerp dere!
Nå er tiden inne til å ta fram smilet!
Vi har gått igjennom denne sesongen sammen og vi kan si, " Marching on together!!! and bring back the smile!".
Jeg har bestemt meg for at FFK røkkær opp!
:-)
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
haha psykologisk krigføring !!
8000 mennesker står å smiler så bredt dem kan .... det er creepy det
gazzkammer unt testikkelknauzer
kanskje på tide snart at flere enn supras + to rekker oppover hopper?
hjelpe ikke å bare stå på plankehaugen feltet for å drikke kaffe og komme inn her og snakke om hvor stolt du er over å stå der, syng og hopp for faen!
lenge leve bluss på tribunen!
Dont worry, be happy!!! :D
Opprinnelig postet av Greaker
Makan til intern uro og krangling det er i plankehaugen om dagen er det nesten ikke vært og stille opp, tilogmed i bryne var det krangling og drittkasting, det er ikke mulig og "bring back the smile" når det er sånn det er i feltet, på forrige hjemmekamp ble det slengt dritt og by på juling fordi noen dro i gang en sang uten at supras gjorde det, er det sånn det skal være ???
Supras i et nøtteskall detta, glad jeg er ferdig med sesongen for året... hvordan det blir til neste år, vet jeg ikke helt enda....
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Ramp
Ble medlem: 18 sep 07
Lagt til: 09 nov 10, 08:41
Endret: 09 nov 10, 16:16
Endret av: Ramp
Nå gikk vel kommentarene i Bryne mot en person, og dette var ikke en av de "vanlige" vi pleier å krangle med, men ett sted får grensen gå. Kan ikke forvente at vi ikke skal svare når en voksen dame, tydelig påseglet (på søndag formiddag) holder på sånn. At Jaran Berg ber henne roe seg ned, og får til svar at "han ikke er gammel nok til å belære henne om noe som helst" eller noe i den samme gata gjør sirkuset komplett. Slik er var i hvertdfall min oppfatning av situasjonen, så får noen andre rette meg opp, hvis jeg er "far out".
Forøvrig synes jeg vi skal gå tilbake til trådens tema. Møt opp og syng for Fredrikstad på Fredag :)
Supras Fredrikstad
-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!
Du har et godt poeng der Ramp ... det var en person som var dvask i kjæften ja og all kredd til dere som synger og gjør en god jobb !!!
R G
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23