Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00
Hahaha!!! Jeg ble helt stiv her, og så begynte jeg å grine. Så da kom 2 1/2-åringen min og sa at "det går bra!"
---------------------------
-Steh auf!-
FY FAEN SÅ DEILIG :-) BORGES
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Nydelig Askar :-)
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Askar er jo helt outstanding i dag!
-Steh auf!-
Fyttirakkærn, for en fornøyelse det er å se Guttane spelle ball idag!
Deilig å se og høre så mange rødhvite hjerter på tribunene også. Kjipt at jobbing satte en stopper for min del :(
FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008
Hvorfor har vi ikke spilt sånn hele sesongen? I dag har vi vært knallgode!!!
Fantastisk!!!!!!
Svaberget for alltid!
Magnum
Ble medlem: 31 aug 06
Lagt til: 21 nov 10, 15:22
Endret: 21 nov 10, 15:25
Endret av: Magnum
Herre!!!
Lovende start, får'n si.
Er det noen som tar opp kampen - på noe utstyr som har mulighet til å brenne ut en DVD-kopi? Ser ut som om dette kan bli en det er verdt å spare på. Jeg tar/tok'n opp sjøl, men så han selvfølgelig HD/DVD-opptakeren seg rett etter 0-3-målet...
Edit: Småkjip redusering, men jeg satser på at det er et unntak, og ikke symptomatisk for resten av kampen.
Hater hat!
Liker dårlig at hbk ikke har gitt opp. :/
Jepp, hadde vært bedre for nervene med enveiskjøring resten av kampen - pluss neste kamp.
Nervene har fått alt de holder tidligere i år, kjenner jeg...
Hater hat!
Hvilke Hønefoss-spillere fikk gult kort mot Ranheim?
teflon
Ble medlem: 11 sep 07
Lagt til: 21 nov 10, 15:37
Endret: 21 nov 10, 15:38
Endret av: teflon
Hagen, Byfuglien, Hassum.
Bare Hagen som er på banen, Byfuglien er på benken.
Acromion
Ble medlem: 05 jun 04
Lagt til: 21 nov 10, 15:45
Endret: 21 nov 10, 15:46
Endret av: Acromion
Jahjah, første omgang har i hvertfall vist helt tydelig hvilket av disse to lagene som hører til i øverste divisjon. På bane, tribune og lidenskap, tradisjon, kultur, spillertyper og alt det der!
-Steh auf!-
Opprinnelig postet av Magnum
Herre!!!
Lovende start, får'n si.
Er det noen som tar opp kampen - på noe utstyr som har mulighet til å brenne ut en DVD-kopi? Ser ut som om dette kan bli en det er verdt å spare på. Jeg tar/tok'n opp sjøl, men så han selvfølgelig HD/DVD-opptakeren seg rett etter 0-3-målet...
Edit: Småkjip redusering, men jeg satser på at det er et unntak, og ikke symptomatisk for resten av kampen.
Jeg tar den opp. Skal se om jeg får kjørt den fra altiboxen til DVDopptakeren en dag..
Ang kampen har jeg bare en ting å si Hvorfor i helvette har vi ikke spilt sånn tidligere i år ???
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Opprinnelig postet av Acromion
Jahjah, første omgang har i hvertfall vist helt tydelig hvilket av disse to lagene som hører til i øverste divisjon. På bane, tribune og lidenskap, tradisjon, kultur, spillertyper og alt det der!
Jepp, bare synd den litt ensretta kommenteringa fra sarpingen Halvard Thoresen, men det ser jo ut til at vi slipper slike kommetatorer neste år... hivertfall hvis vi fortsetter slit vi har spilt 1. omg...
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Knallstart av Fredrikstad. Blir vi kvitt Vidar Martinsen nå, så ser det enda bedre ut. Han hadde skyld i Hønefoss mål, og var nær ved å rote det til igjen like før pause
Askar, Borges og Piroja best hos Fredrikstad
Enig i trioen du nevner der, de har vært knallsterke. Men litt uenig i at Martinsen er skyld i scoringen. I hvertfall alene. For det første påpeker NRK at Martinsen muligens lå på riktig linje, og at det skulle vært offside. For det andre var jeg ikke imponert over duelleringen til Gamboa før scoringen heller...
-Steh auf!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914