Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Konate!!! Kan det være noe???? .
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Konate!!! Kan det være noe???? .
Nei takk
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
http://fotball.bt.no/eliteserien/article186521.ece
Bra tiltak:)
Opprinnelig postet av Tøfflus
Han er vel opprinnelig Tæssegutt, er han ikke? Tæsseguttær bør selvsagt spille for Fredrikstad (med mindre de, som meg, er for dårlige ...)
Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:
Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.
Herlig gutt.
Opprinnelig postet av sarpen
Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:
Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.
Herlig gutt.
Jeg husker godt Steffen Iversen stod på toppen av rådhuset i Oslo og sang: "Rosenborg er ræva".
Fredd
Takk. Det er nemlig ikke alle som skjønner at det skal spilles en kamp til! Sitter med nervene langt utenpå kroppen allerede jeg. Her er det bare 110 % konsentrasjon fra første spark som gjelder!
Ryktebørsen torsdag
Lindegaard nærmer seg United, Molde ønsker seg et helt nytt lag, Elyounoussi forlater Nederland, og Nordkvelle er ønsket i Trondheim. Les de siste ryktene her!
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje vi bør hente tilbake Everton?
Gjerne for meg..... synes han var enorm (bortsett fra litt lite målteft), men venter med å spekulere på hvem som skal hentes eller ikke til torsdags kveld.
Worst case senario er vel at vi må selge spillere grunnet Adecco opphold minst et år til (Gud forby!!!)
Hvis han har trent på å skyte en ball siden sist, så ja takk. Men fryktelig irriterenede å se en spiller som nesten har "alt" være blant de svakeste avslutterne Fredrikstad stadion noengang har sett...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Dersom Hønefoss rykker ned og vi rykker opp hadde det vel vært en mulighet for å plukke opp Angan hvis Tarik ikke kommer? Syns han har tippeligaens desidert beste steg!
Opprinnelig postet av ffkmats
Dersom Hønefoss rykker ned og vi rykker opp hadde det vel vært en mulighet for å plukke opp Angan hvis Tarik ikke kommer? Syns han har tippeligaens desidert beste steg!
Jeg er med deg på den. Hvis han får masse avsluttnings trening,KAN han bli en hit. Er litt usikker på hans 'attitude',og tror kanskje hvis Vålerenga vil ha han,havner han nok der.
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 25 nov 10, 22:16
Endret: 25 nov 10, 22:21
Endret av: Jens G Best
Sitat fra opprykksartikkelen til vg:
"Cristian Gamboa, mannen som ble hentet til FFK med hjelp av Petter Stordalens lommebok, signerte denne uken en fireårskontrakt med klubben."
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10011918
Hvaforno? Har han det? Det er jo strålende!!
Svaberget for alltid!
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 25 nov 10, 22:17
Endret: 25 nov 10, 22:47
Endret av: Knuty
Har ikke jeg hørt noe om, men i så fall er det glimrende.
Edit: Var visst noe prat om han i pausa på stadion, uten at jeg har fått bekreftet hva det handlet om. Meget mulig det ble annonsert da.
Jokke annonserte 4års-kontrakten til Gamboa i pausen! Herlig signering!
Tyggis
Ble medlem: 20 nov 07
Lagt til: 25 nov 10, 23:42
Endret: 25 nov 10, 23:42
Endret av: Tyggis
- Stopper
- Beck (fordel om han kan spille både H og V)
- Sentral midtbane
- Ving
- Kanskje en spiss ( litt avhengig av om Islendingen blir osv)
Opprinnelig postet av Tyggis
Slapp av litt nå. FFK ekke akkurat søkkrike for å si det mildt (selv om det ble opprykk). For å spare lønnsutgifter: Tegstrøm, Ophaug/Martinsen og Ramberg ut :)- Stopper
- Beck (fordel om han kan spille både H og V)
- Sentral midtbane
- Ving
- Kanskje en spiss ( litt avhengig av om Islendingen blir osv)
Norgesmestere 2006!!
Slapp av selv tulling. Mange kontrakter som går ut og vi trenger å forsterke.. DUST
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914