Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 31 jan 11, 20:48
Endret: 31 jan 11, 22:23
Endret av: General Gardener
Huseklepp skal til Italia (Bari), og det italienske vinduet stenger i dag. Det er nok derfor det står at han ble solgt i siste time.
Norske klubber kan kjøpe spillere frem til 31. mars hvis jeg husker riktig, så FFK har god tid til å finne spillere enda.
MOD: Ryddet opp i tråden, har slettet mange poster. Flere her inne som må gå i seg selv, de involverte vet selv hvem de er. Folk må også bli flinkere til å tenke før de poster, samt å ta private diskusjoner som går på person via PM-systemet vårt.
Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, og ikke i forumet.
---------------------------
General Gardener = tidl. Lemmy
Hva med Rindarøy? Noe for FFK?
Opprinnelig postet av summarius
God spiller, men passer ikke for ffk sin lommebok tror jeg.
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
Opprinnelig postet av Greaker
Er han ikke Molde's eiendom?..,Mener han er på utlån med oppsjon på kjøp til sommeren 2011.Opprinnelig postet av summarius
God spiller, men passer ikke for ffk sin lommebok tror jeg.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 01 feb 11, 18:22
Endret: 01 feb 11, 18:22
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Kai Roger
Er han ikke Molde's eiendom?..,Mener han er på utlån med oppsjon på kjøp til sommeren 2011.
Det stemmer at han er på utlån fra Molde fram til sommeren, med opsjon på kjøp. Bekreftes f.eks her.
Opprinnelig postet av Knuty
Er han ikke Molde's eiendom?..,Mener han er på utlån med oppsjon på kjøp til sommeren 2011.
Det stemmer at han er på utlån fra Molde fram til sommeren, med opsjon på kjøp. Bekreftes f.eks her.
Her står det at Rindarøy er klubbløs..
Sats på talentene!
Opprinnelig postet av havis
Tror at vi har den stallen vi trenger nå - vurdert ut fra økonomi. Den eneste som evt. komme er "folkets spiller". Men tror ikke vedkommende kommer før i neste overgangsvindu.
Det som er spennende nå er å få satt det laget vi har. Klarer vi det kan vi gjøre en meget bra sesong.
Ser sånn ut, da har jeg misforstått.
Uansett vil det ikke overraske meg hvis han returnerer til Molde. Solskjær synes i alle fall interessert.
Uansett vil det ikke overraske meg hvis han returnerer til Molde. Solskjær synes i alle fall interessert.
Venstrebacken var i utgangspunktet på lån fra Molde fram til sommeren, med opsjon for kjøp. Ifølge TV 2 er det usikkert om 25-åringen vender tilbake til Molde.
Mulig jeg også tar feil. Noen som vet om han er under kontrakt med Molde? Skal Molde ha penger for han om han eksempel gåt til en annen klubb?
Venstrebacken var i utgangspunktet på lån fra Molde fram til sommeren, med opsjon for kjøp. Ifølge TV 2 er det usikkert om 25-åringen vender tilbake til Molde.
Mulig jeg også tar feil. Noen som vet om han er under kontrakt med Molde? Skal Molde ha penger for han om han eksempel gåt til en annen klubb?
Her står det lån, her står det kontraktsløs. (Men han er vel uansett for dyr.. Selv om dette hadde vært en god løsning for å få Thomassen sentralt på midten, noe jeg er fan av.)
I sistnevnte sier Rindarøy:
"- Jeg har tilbud fra Molde og andre toppklubber i eliteserien. Men først vil jeg se om det er andre muligheter."
Sats på talentene!
kjell-H
Ble medlem: 21 jun 09
Lagt til: 04 feb 11, 21:39
Endret: 04 feb 11, 21:39
Endret av: kjell-H
Mikkel Diskerud står uten kontrakt.Tror han kunne vært spennende å ha i fredrikstad!
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/mix-har-ikke-trent-med-stabaek-i-aar-3408244.html
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 04 feb 11, 21:45
Endret: 04 feb 11, 23:01
Endret av: Plankekæll
Løp og kjøp!
Men vi får muligens stenhard konkurranse fra selveste MYSEN IF.
Helge Haugen linkes til Hønefoss, kunne bli en rutinert og god tilvekst på midtbanen vår.
http://twitter.com/GardC
Denne tråden kan egentlig stenges, for FFK ønsker kun en spiller til og han er hanket inn alt.
Og det er folkets spiller.
Opprinnelig postet av Patrioten
Denne tråden kan egentlig stenges, for FFK ønsker kun en spiller til og han er hanket inn alt.
Og da har vi ikke lov å ønske oss flere spillere?
Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjonerDenne tråden kan egentlig stenges, for FFK ønsker kun en spiller til og han er hanket inn alt.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Selvfølgelig er det det! Silly season er ikke silly season uten et sånt forum. Det er for eksempel bare konstantert at Josson kun har flere navn på blokka i sør- Amerika. Dvs at det er opp til oss i å fortsette å spekulere i hvem vi håper det skal være ;) Noen med peil?
"Hanket inn" enten har vi signert en spiller eller ikke. Alt annet er teoretisk og usikkert.
http://twitter.com/GardC
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914