Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nå er Tørum en mye mer erfaren trener på toppnivå enn Amundsen også da.
Helt urealistisk å hente Tørum som assistent.
Ja er godt mulig du har rett.Men hvem kan være realistisk å hente inn som ny assitent?Noen ide?Hva med trenern til særp hvis di rykker ned?Virker som en mann med klok fotball hode.
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Nå er Tørum en mye mer erfaren trener på toppnivå enn Amundsen også da.
Helt urealistisk å hente Tørum som assistent.
Ja er godt mulig du har rett.Men hvem kan være realistisk å hente inn som ny assitent?Noen ide?Hva med trenern til særp hvis di rykker ned?Virker som en mann med klok fotball hode.
Han gjør ihvertfall så godt han kan om dagen, for å selge seg inn til den jobben
Svaberget for alltid!
Nå er Roar Johansen Fredrikstadgutt også da. Klart han håper FFK gjør det bra.
Synes det er synd at Amundsen bare er Asstrener ut dette året.Virker som han og Aune samarbeider veldig bra!Men er glad for at han fortsetter i fredrikstad
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
jeg hørte at han var en Mossing, men er ikke sikker
Opprinnelig postet av Plankehue
jeg hørte at han var en Mossing, men er ikke sikker
Han er fra Moss, ja.
Da var det faren hans som var Fredrikstadgutt.
Han var ihvertfall FFK-supporter het til sønnen Roar tok over Sarp, da byttet han til blåhvite ekle farger han også. Blod er tykkere enn vann, men man skifter ikke favorittlag i fotball.
Man gjorde et intervju med faren i forbindelse med oppryksskampen mot Alta i høst der dette kom frem. På NRK altså.
Opprinnelig postet av kjell-H
Mulig jeg har gått glipp av noe. Men har Amundsen sagt at han gir seg i FFK etter sesongen?Synes det er synd at Amundsen bare er Asstrener ut dette året.Virker som han og Aune samarbeider veldig bra!Men er glad for at han fortsetter i fredrikstad
Han har skrevet under på en treårskontrakt, hvor han det første året skal være assistenttrener mens han de to neste skal være spillerutvikler.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Han har skrevet under på en treårskontrakt, hvor han det første året skal være assistenttrener mens han de to neste skal være spillerutvikler.
Ja riktig. Da lurer jeg jaggu på hva problemet er... Med andre ord samarbeidet vil fortsatt være hvis vi har en vellykket sesong..
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja riktig. Da lurer jeg jaggu på hva problemet er... Med andre ord samarbeidet vil fortsatt være hvis vi har en vellykket sesong..
Ja men han er jo ikke Asstrener etter denne sesongen.Er det jeg mente!
You'll Never Walk Alone
Amundsen skrev under på en fireårskontraktHan har skrevet under på en treårskontrakt, hvor han det første året skal være assistenttrener mens han de to neste skal være spillerutvikler.
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3756/372/
Roger Risholt til
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Slettet en haug med innlegg med generell hakking på alt og alle. Regner med at de som fikk et innlegg slettet nå skjønner hvorfor .
...og tilbake til tråden så er det jo hyggelig at Roger har funnet seg ny klubb. Det fortjente han.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Bare som et litt artig tilleggsnotis så har gjennomsnittsalderen på troppen gått ned fra 25,25 fra mars 2010 til 24,25 i skrivende stund. Ungt og fint tall :-)
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Hvor er den spilleren som var på vei æ??? Noen som mente at det var noe på gang jo! Vi trenger en general på midten!!! :)
Opprinnelig postet av Welhaven
Bare som et litt artig tilleggsnotis så har gjennomsnittsalderen på troppen gått ned fra 25,25 fra mars 2010 til 24,25 i skrivende stund. Ungt og fint tall :-)
24,5 når sesongen starter.
http://www.ffksupporter.net/spillere/a-lag/
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 11 mar 11, 19:53
Endret: 11 mar 11, 20:01
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn?
Eller at en spiller har bursdag til uka?
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914