Noe for FFK?
Næss Lund kan være spissløsningen Les her
Vi bør vel sikte høyere enn det...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
har du noen konkrete spillere som du mener er innen rekkevidde for FFK, Costanza?
og hvorfor mener du akkurat den spilleren(eller flere) er en bra løsning for FFK?
og hvorfor mener du akkurat den spilleren(eller flere) er en bra løsning for FFK?
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Ikke noe konkret, men det går jo et rykte nå, også på denne siden, og dette er en spiller jeg virkelig gjerne ser i FFK-drakt.
Ellers stoler jeg på at FFK-ledelsen er langt mer oppdaterte på markedet enn undertegnede.
Ellers stoler jeg på at FFK-ledelsen er langt mer oppdaterte på markedet enn undertegnede.
Opprinnelig postet av Costanza
...dette er en spiller jeg virkelig gjerne ser i FFK-drakt.
mener du Tero Koskela, Costanza?
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Nei...
Men etter hva jeg har hørt så ser jeg gjerne han i FFK-drakt også. Skal hvertfall bli en avklaring angående Koskela innen helga, mest sannsynlig.
Men etter hva jeg har hørt så ser jeg gjerne han i FFK-drakt også. Skal hvertfall bli en avklaring angående Koskela innen helga, mest sannsynlig.
Dagfinn. I guess so.
Ryggen hans er fin den.
Ryggen hans er fin den.
Bra:
Koskela + Enerly
Veldig Bra:
Koskela + Enerly + Leo
Orgasmisk:
Koskela + Enerly + Leo + Pereira
Koskela + Enerly
Veldig Bra:
Koskela + Enerly + Leo
Orgasmisk:
Koskela + Enerly + Leo + Pereira
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914