Tippekonkurranse antall tilskuere FFK - HBK: Konkurransen er nå stengt :-)
Selv om tipsett ikke blir gjeldende poster jeg fasiten her. Så for jeg bare sitte igjen med æren.
10682
Og de kommer til å fryse bjeller og rumper av seg. Kle dere godt og hei oss frem. Takk tiol alle dere som som tar turen i kulden. Helter er dere.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Knuty
Det er ikke så farlig, Knuty. Du tar feil uansett... Et lite spørsmål til deg Madcow. Hvor lang tid brukte du på den lista? Vi synges i kveld alle sammen! Gleder meg!Opprinnelig postet av madcow
Da har klokken passert 00:00, tilogmed her på ffksupporter.net og følgende tips er registrert: 138 tips.
Du har ikke tatt med mitt tips på listen.
9248, som jeg tippet i denne posten.
ffk1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 25 nov 10, 14:52
Endret: 25 nov 10, 14:53
Endret av: ffk1903
10012
Edit: Var visst tidsbegrensning på dette!
Danielsen
Ble medlem: 30 mai 08
Lagt til: 25 nov 10, 15:08
Endret: 25 nov 10, 15:09
Endret av: Danielsen
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg håper flesteparten av dere "nye" med mellom 1 og 10 innlegg her inne deltar jevnlig i diskusjoner fremover. Vi trenger alltid litt nye friske meninger her inne.
Er ofte på Stadion og har vært registrert her en stund. Får prøve å være litt mer aktiv fremover. Merker en flott optimisme i byen om dagen, håper vi kan beholde den inn mot neste sesong også. Det er ikke bare det at vi er tilbake mot Tippeligaen, men at det endelig har blitt orden i rekkene på Fredrikstad Stadion, som gleder.
Opprinnelig postet av ommb
Opprinnelig postet av Knuty
Det er ikke så farlig, Knuty. Du tar feil uansett... Et lite spørsmål til deg Madcow. Hvor lang tid brukte du på den lista? Vi synges i kveld alle sammen! Gleder meg!Opprinnelig postet av madcow
Da har klokken passert 00:00, tilogmed her på ffksupporter.net og følgende tips er registrert: 138 tips.
Du har ikke tatt med mitt tips på listen.
9248, som jeg tippet i denne posten.
Gremmes over å innrømme at jeg brukte mer tid enn jeg burde, men hva gjør man ikke for å unngå å jobbe med eksamensoppgave. Hurra for prokrastinering!
Gleder meg til i kveld selv ja. =)
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Det er helt utrolig hva man kan bruke tid på i eksamensperioden for å rettferdiggjøre at man ikke leser. Som f.eks. er leiligheten skinnende ren i hele eksmanesperioden :)
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
10333
Peleshi
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 25 nov 10, 21:08
Endret: 25 nov 10, 21:10
Endret av: Knuty
Fasiten ble 9201. De nærmeste var:
eliot 9031
kanogvetalt 9075
loyd 9120
nilz1 9186
Panodil 9224
Knuty 9248
FFK Forever 9250
--
nilz1 er vel vinneren her, 15 unna.
Takk for hjelpa! Jeg skulle akkurat poste det så ville ikke nettet mitt fungere mer!
Fredd
FFK og Manchester United
Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)
[quote=nilz1]Det må jeg si var morro...... Helt Konge Faktisk[/quote
Grattis:)
Noen som vet hvordan man kan inkassere premien??
FFK og Manchester United
Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)
Du kan sikkert sende en PM til Rafn.
Hei alle sammen.
Først vil jeg gratulere nilz1 med seieren i tippekonkurransen.
Han har fått beskjed om hvordan han skal få premien. Den ligger klar hos Ingunn i markedsavdelingen.
Det var et voldsomt (bra) engasjement rundt tippekonkurransen og vi skal nok få til flere slike utover :)
Så vil jeg takke alle som var med på å lage en fest og en stemning igår som jeg ALDRI har opplevd på stadion noengang. Dette var ALL TIME HIGH.
Og å levere dette i 8-9 minus er bare helt overveldende.
Håper ikke det ble for "harry" med maset fra undertegnede igår ( vet enkelte ikke helt digger pes fra speaker ;) ) , men målet helliger midlene.
Og vi er tilbake i Tippeligaen ( deilige ord !!)
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Syns du gjorde en god jobb i går.
Du fikk gnisten i gang på langsidene, og kansje de er litt mer engasjerte neste sesong når vi dra i gang rob mot dem.
Trur du må gjøre det innimellom, sån at de føler at de må heie.
For i går var jo hele stadoin med.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914