FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen
Opprinnelig postet av Skjærhalden
Absolutt allt!
Et utrolig godt innlegg, du virker til å være en fyr som har meget gode analytiske evner når det gjelder fotball.
Du burde ikke søke jobb i FFK som assistenttrener eller analysesjef da?
OOOOOPPPS! DET VAR NUMMER 1000 GETT!!!!
---------------------------
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Jeg skal ikke skryte på meg å vite alt om fotballspilleren Mads Hansen, men jeg vil tippe at jeg har sett han i 10-12 kamper. Han har imponert meg hver eneste gang.
Det jeg liker best med fyren er som nevnt tidligere hans ekstremt gode tempo, og da spesielt med ballen i bena. Han kan faktisk minne litt om Huseklepp. Utholdenheten til Hansen virker også å være veldig bra.
I tillegg sier "alle" at han er en kjernekar, og det liker jeg godt. Det skal ikke undervurderes. God stemning og harmoni i en klubb er en stor fordel.
Synd hvis dette går i dass.
Terje Høili har nok sluttet å bruke vekslepenger av sine milliarder, og det er jo synd for FFK. Særlig når det står om ca 75.000 kroner.
Hadde Stordalens hotell hatt noen flere besøkende i fjor hadde også Mads Hansen vært FFK-spiller nå. Litt surt å tenke på.
Opprinnelig postet av Skjærhalden
Takk for flott innlegg, alt som stod her var interessant og god lesing for en som ikke vet alt for mye om Mads Hansen.
Tidenes beste debutantinnlegg Skjærhalden! Har selv hatt en følelse av at mange undervurderer Mads Hansen, så var veldig hyggelig å lese en reflektert og god vurdering av han som viser hva FFK ser i gutten. Håper veldig på at dette ordner seg, har en god magefølelse angående Hansen, tror han kan overraske stort. Dessuten har vi et veldig ungt lag, sikkert ikke dumt med en flott kar(står jo det om han over alt) som kan ta ansvar i gardroben og i spillergruppa.
Lenge leve "hjørnet"!
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 11 jan 11, 11:34
Endret: 11 jan 11, 11:43
Endret av: Plankekæll
Etter ca 2:50 ut i dette innslaget mot FFK på Fredrikstad stadion (3-3) skaffer han Mjøndalen straffe etter å ha parkert og latterliggjort både Raio Piiroja og Vidar Martinsen. Vel, det riktige er å si at han lager hele forspillet til straffesparket der en annen MIF-spiller blir felt.
Etter ca 1:35 ut i dette innslaget mot Bryne scorer han 3-0 målet. Et passe sexy mål synes jeg. Her drar han av backen + en midtstopper og vrir ballen i krøsset. Vakkert!
Etter ca 2:05. Vakkert!!
For et fantastisk driv og tempo det er på denne mannen. Årets mål i 2009!!!
Nei, jeg blir skikkelig skuffet hvis denne overgangen ikke går i orden.
Takk skjærhalden.Du ga meg svar om Hansen
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Overskriften er FFK trenger hjelp for å hente Mads Hansen!!
Ja la oss gjøre det....... Kan ikke Mads Hansen bli folket spiller i sesongen 2011 ?? Hvis det er kun 75000 som mangler, så er det synd hvis en slik spiller skulle gllippe !!
Innsamlingen til Gamboa i fjor var jo vellykket.. , men hvem har tid og mulighet til å ta kontakt med klubben for å høre om man ønsker at det skal settes igang en slik aksjon med midler øremerket Mads Hansen !!
Jeg kan kun bidra økonomisk, har ikke mulighet til å engasjere meg på andre måter !!!
Opprinnelig postet av hasse33
Enig med Hasse. 1000.- kr skal jeg nok klare å hoste opp!Overskriften er FFK trenger hjelp for å hente Mads Hansen!!
Ja la oss gjøre det....... Kan ikke Mads Hansen bli folket spiller i sesongen 2011 ?? Hvis det er kun 75000 som mangler, så er det synd hvis en slik spiller skulle gllippe !!
Innsamlingen til Gamboa i fjor var jo vellykket.. , men hvem har tid og mulighet til å ta kontakt med klubben for å høre om man ønsker at det skal settes igang en slik aksjon med midler øremerket Mads Hansen !!
Jeg kan kun bidra økonomisk, har ikke mulighet til å engasjere meg på andre måter !!!
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Hvor er Jan rafn? hehe Der har vi linken til FFK
Eller jaran berg? kansje PH kunne spyttet inn noe kr?
Opprinnelig postet av Plankehue
Jeg er her jeg ;)
Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Når det gjelder folkets spiller så starter vi med en aksjon i slutten av januar. Målet er å finansiere en ny "Gamboa"
Håper dette vil være i tillegg til Mads Hansen
Det dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Sist samlet vi inn nesten 1 mill (med Stordalens penger ) til kjøp av Gamboa.
Håpet er å matche dette
Så følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Opprinnelig postet av Rafn
Opprinnelig postet av Plankehue
Jeg er her jeg ;)
Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Når det gjelder folkets spiller så starter vi med en aksjon i slutten av januar. Målet er å finansiere en ny "Gamboa"
Håper dette vil være i tillegg til Mads HansenDet dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Håpet er å matche detteSå følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.
Kjempe bra
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av Rafn
Takk for deeeet....Opprinnelig postet av Plankehue
Jeg er her jeg ;)
Håper dette vil være i tillegg til Mads HansenDet dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Håpet er å matche detteSå følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.
Hold oss oppdatert Jan.....tror det er endel av oss som er villige til å bidra om det er med en hundrings eller en tusing eller mer. Av en eller annen grunn har jeg tro på Mads Hansen utfra det lile jeg har sett av han. Meget positivt at han også blir betegna som en meget sympatisk og hyggelig fyr, noe som også er viktig !!!!
Veldig bra Jan, sett igang så fort som mulig da.. så ikke Hansen glipper...
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon
Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?
Opprinnelig postet av Greaker
Mener han Mads og et par alternativer eller Mads og to til ? Blir ille nervøs av det her jæ...Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
sikkert ikke noe og bli nervøs for, drekk litt litt spylerveske kajOpprinnelig postet av Greaker
Mener han Mads og et par alternativer eller Mads og to til ? Blir ille nervøs av det her jæ...Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?
FFK har ikke råd til Hansen, som er verdt 400.000 ,- Mens Molde har 20.000.000 til spillerkjøp.
Sier litt om møkkaklubben Molde :)
Hei, Timothy !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914